{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
365 visninger | Oprettet:

Nogen der har nogle gode idéer? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen. smiley

Ja nu er der jo ikke længe til jeg bliver 18, og jeg har planlagt at jeg skal have min 2 tatovering. Jeg ville gerne have et citat, som ikke mange har, eller noget andet der kan beskrive ens liv. Noget der kan beskrive at man har kæmpet for at kommer hertil hvor man er i dag? smiley

Ja alle bud er faktisk åben, ville bare gerne have et rigtig godt citat som giver mening, og en som ikke lige alle kender måske. smiley

Hvis der er nogle spørgsmål, kan i bare spørge. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nogen der har nogle gode idéer?
  • #1   3. jul 2013 Da dette er et åbent debatforum, tillader jeg mig at være ærlig og sige MIN mening. smiley

    1. En tatovering skal VIRKELIG være gennemtænkt. Og eftersom du ligefrem spørger efter hvad du burde få skrevet, ser jeg det ikke som gennemtænkt. Bare pas på den med den del, jeg taler (desværre) af erfaring.

    2. Hvis du får et citat herinde, eller af nogen anden, ja, så skal du nok ikke regne med det er unikt eller noget som andre ikke kender til.
    Hvis jeg var dig, ville jeg få skrevet af mine helt egne ord. Så er du (næsten) sikker på den ikke er set før.


    Pøj pøj smiley


  • #2   3. jul 2013 Ja, men jeg er ikke god til det, nu har jeg lige skrevet til min moster, og hun vil muligvis få skrevet nogen selv som jeg kan vælge i mellem. Men det er skam unikt for mig når jeg ved hvad det står for. smiley Har fået min første og den var også gennemtænkt og den betyder meget for mig!

    Og ja du er meget velkommen til at sige din mening. smiley

    Mener nu ikke at andre ikke skal kende til det, men gider ikke noget som "What dosen't kill you, makes you stronger" for det er der mange der har tatoveret. Håber du forstår mig. smiley


  • #4   3. jul 2013 Ahh, ja. Ligesom den klassiske delfin på ankelen. smiley Jeg er med.

    Men held og lykke med det i hvert fald! smiley


  • #5   3. jul 2013 Alle citater bliver gemt, også kan jeg selv sidde og finde ud af hvilken der er den rigtige for mig. smiley

    Mange tak TR, ja jeg gider ikke det som alle andre har. smiley


  • #6   4. jul 2013 Hovedet op benene ned. Det er mit mantra i hårde tider;-)
    Live life to the fullest.
    Livet er som en barneskjorte kort og beskidt. Det sagde min farmor tit.
    Jeg skrev selv et lille digt om livet, da jeg var teenager.... Men det tror jeg jeg vil holde for mig selv...
    Try walking a mile in my shoes!
    I made it!
    Life sucks and then you die (del af stand up af Denis leary)
    Ukrudt forgår ikke så let.
    Så har jeg vist ikke flere lige nu;-)


Kommentér på:
Nogen der har nogle gode idéer?

Annonce