{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.281 visninger | Oprettet:

Jeg skal bruge noget hjælp!!! {{forumTopicSubject}}

Jeg har brug for hjælp af nogle vidende mennesker... og gerne ildsjæle, der brænder for dyrs tarv...

Lidt historie :

For længe siden var vi nogle mennesker der begyndte at kæmpe en indædt kamp mod en gemen "dyrehandler" ... som har løjet og svindlet sig til dyr siden okt. sidste år....

Vores kamp har båret en smule frugt.. da vi har fået stedet til at ansøge om godkendelse hos Fødevarestyrelsen.... den er så blevet givet på nogle forskellige betingelser (et punkt er uddannelse som ejeren ikke har) ... og kun til små dyr (gnavere/fugle) ... (en del hjemmeavlet og solgt som "hjemløse" dyr )
Dog bliver der stadig solgt/videreformidlet hunde og katte samt andre store dyr...

Dyrehandleren har solgt syge dyr videre uden dyrelægetjek og har flere anmeldelser til at ligge hos politiet og forbrugerrådet....
Men det går simpelthen SÅ langsomt....

Det nyeste er så at denne dyrehandler vil til at lege Dyreværn/Dyrenes beskyttelse .... og køre rundt til anmeldte mennesker for at tjekke op på vanrøgte dyr.... og evt få dem overdraget (læs: til videresalg i egen biks)

Så her er mit nødråb : Hvordan pokker får man stoppet sådan et sted/person ????

Jeg/vi har brug for folk der har viden på dette område???
Evt jurister.. dyreværns folk osv..

Der bliver arbejdet en del med de forskellige myndigheder...Men nøj hvor systemet er tungt... og det går kun udover dyrene!!!!

Det er helt med vilje at jeg ikke nævner stedet/ejer ... da jeg tidligere har fået slettet en tråd.... (den fik dog lov til at leve i over 6 mdr herinde)

Og jeg vil bede folk om at holde stedets navn/ejeres navn udenfor debatten, hvis man har kendskab til dette.


(vi har et udemærket PB system til dette) smiley

Hjælp os, med at hjælpe dyrene... der er endt i denne pengemaskine !!!






Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg skal bruge noget hjælp!!!
Kommentér på:
Jeg skal bruge noget hjælp!!!

Annonce