{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
482 visninger | Oprettet:

Filterfunktion {{forumTopicSubject}}

Vi fik desværre ikke filterfunktionen fjernet.

Men den kommer til at virke begge veje og det er da et stort fremskridt smiley
Og det eneste rigtige.

Har altid undret mig over hvordan ivrige filterbrugere ,finder det rimeligt at blive ved med at at blande sig i frasorterede brugeres tråde. Dem de selv har sat på filter.

Det er da dobbeltmoralsk og forkasteligt smiley

Lige en opfordring til de der hurtigt trykker på filterknappen ved uenighed ..

Hvis jeg havde fx 20 på filter ..Tror jeg at jeg ville kigge indad.

Tænke:

Er det måske mig der er lidt sart siden det er nødvendigt at holde en del ude af min tråd smiley
Kan det være mig der tolker andres indlæg forkert ?

Ingen er fejlfri ,heller ikke jeg desværre smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Filterfunktion
  • #2   10. aug 2013 Jeg har et par på filter. Og nogen af dem kommer af igen, andre får lov til at blive. MEN dem jeg HAR på filter, de er der udelukkende, fordi de ikke kunne lade mig være på pb.

Et er, at man er uenige i en tråd, og så længe man går efter bolden og ikke personen, er det helt fint. Men når/hvis tråden ryger, og så der bliver smidt et par svinere eller fire afsted på pb, så står jeg af smiley

Filter har fordele og ulemper. Men sådan er det jo med alt. Så længe det bruges med omtanke smiley

• #3   10. aug 2013 Enig, vi mangler den knap på start indlæget smiley

Man burde kunne filtre på PB alene .

• #4   10. aug 2013 Jeg har én på filter, eftersom vedkommende kun bestilte at lægge op til "ballade" og kylede mig på filter - så fik hun af samme skuffe smiley

• #6   10. aug 2013 Marianne Susan

Kan næsten gætte mig frem smiley

Og Lone selvfølgelig skal man have lov til at bruge filter ,men som jeg læser det

er de der har sat en enkelt på filter ,højst sandsynligt berettigede til det.

Man skal ikke finde sig i alt smiley

Og Jette og Marianne smiley
    Enig smiley

Susan
    He he
    Man har da lov at håbe smiley ,ellers bliver det da hurtig kedeligt ,at debattere ,men man ved jo aldrig smiley

• #9   10. aug 2013 Lotte det er også vildt frusterende ,man bruger tid og hjernekapacitet ( lidt smiley
    på at deltage i tråden.

Bare for at opdage man ikke har tilladelse på at svare ,det har jeg også bandet over.

Så jo den funktion må gerne ændres.

Men Rom blev ikke bygget på en dag .....,. smiley

Susan

Men igen holder man sig til monolog fremfor dialog, får man da altid ret smiley
    Tø hø

• #10   10. aug 2013 Ja lidt forbedring af filter kom der da, men den burde i min verden kun gælde PB og ikke forum..

Jeg kan godt se at i nogle tilfælde kan den virke nødvendig, men vil stadig mene at det er mest nødvendigt i P..

Kommentér på:
Filterfunktion

Annonce