{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
590 visninger | Oprettet:

Slette gamle brugere..? {{forumTopicSubject}}

Hej.
Er det kun mig som synes det er en smule træls at gå ind på en kat, hvor man så opdager at det er 2-3 år siden vedkommende sidst var på? Tænker lidt om man ikke kan rydde lidt op i brugerne herinde? Altså dem som f.eks. ikke har været på et år, bliver slettet?
Måske er det bare mig smiley smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Slette gamle brugere..?
  • #1   17. sep 2013 Nej det syntes jeg ikke de skal.. Jeg har prøvet at være katteløs i nogle år, og var glad for min profil stadig var her, med mine album, billeder osv. som var forsundet fra min computer, stadig var her..

De har jo betalt for brugeren..

Jeg opdatere heller ikke mine katte særlig tit, selvom jeg er herinde næsten dagligt..

• #2   17. sep 2013 Jeg kan ikke se problemet?

• #3   17. sep 2013 Bazoom kan nemmere få annoncesalg, jo større antallet af medlemmer er.

• #4   17. sep 2013 Jeg ville blive utroligt ked af, hvis min bruger røg, fordi jeg ikke lige havde tænkt på den i en periode.

• #5   17. sep 2013 Hvorfor er det træls, at brugeren ikke har været på i lang tid?
    Det ændrer da ikke på, at man kan kigge på kattene.

Forstår ikke problemet smiley

• #8   17. sep 2013 Jeg har haft samme emne oppe på bilgalleri, med brugere som ikke har været online i 5-6år!
    Hverken brugere eller bazoom vil gøre noget ved det, da det åbenbart ikke er tilladt for bazoom, bare at slette dem.

Og kattegalleri er da gratis ?
    Jeg har aldrig betalt, men har også været herinde et par år efterhånden.
    Ny bruger koster pt heller ingenting, VIP koster måske, men det har de inaktive brugere næppe på.

Mener selv, at man skulle modtage en mail efter 2års inaktivitet, hvor man bliver advaret om sletning, hvis man ikke i det mindste bare logger ind.

• #9   18. sep 2013 Nej det er ikke gratis, jeghar betalt for at aktivere profilen

• #11   18. sep 2013 Tak for respons.
    Det er nok bare mig så, og det er også ok.
    Personlig synes jeg bare det er træls, at gå på en profil og skrive noget/spørge om noget eller et eller andet, for så at opdage at vedkommende slet ikke bruger den.. Det er da sjovere og mere brugbart at kunne skrive med nogen som bruger deres profil. De profiler som ikke har været brugt i 2-3-4-5 år, fylder bare...
    smiley Det er skam ikke for at skabe røre jeg spørg, blot en tanke fra mig..

• #12   18. sep 2013 Så må du jo lige kigge på sidst online inden du skriver.. Så kan vi andre bare nyde de katte der er her selvom deres ejer ikke er

Kommentér på:
Slette gamle brugere..?

Annonce