1.752 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Ny tatovering Ny tatovering

Hej.
Jeg ved godt det ikke har meget med katte at gøre men jeg tænker at nogen af er mulighvis kan hjælpe mig alligevel smiley
Jeg fik i tirsdags min første tatovering. Jeg fik den på foden. Det har gået fint med den indtil videre og den er nu begyndt at skalle såret af. Jeg synes mest det ligner gammel hud end sår der falder af, men går ud fra det er såret.. Hvor længe går der før den er færdig med at skalle tror i? Og hvor længe tog det med jeres? Også ville jeg egentlig godt vide om det her er slut helingen eller om jeg stadig skal være forsigtig med strømper osv når den er færdig med det? smiley

Jeg smør den med panthenol og piller ikke smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Tilsæt opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Set up lamps (and cables for lamps) 1.000 kr.
  • Fældet træ 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny tatovering
  • #1   1. okt 2013 Billede smiley

profilbillede
  • #2   1. okt 2013 Tillykke med din flotte tattoo smiley
    Når først skorpen er faldet af hele tattoo'en behøver du ikke være specielt forsigtig med den mere for så burde den være helet helt op smiley

Mine egne tattoo's tog ca en lille uge før de var færdige med at hele op. Herefter har jeg ikke gjort noget specielt for at holde dem, ud over at smøre dem lidt ekstra med fugtighedscreme om sommeren smiley den ældste tattoo jeg har er 14 år gammel og stadig flot smiley

• #3   1. okt 2013 Din tattoo er først hele helt når den ikke "skinder" mere, der er også faldet flager af min og den er lige lidt over en uge gammel. Den "skinder" stadig. Den skal være mere mat i det før det er helet helt, men så snart der ikke er skorper eller noget på den, er der som sådan ikke noget at passe på.
    Jeg smøre stadig min 2 gange om dagen, men ud over det tænker jeg ikke over den. smiley Går med ur, som går ned over den og sådan, så jeg ville ikke bekymre mig når først det er faldet af. smiley

Og tillykke med din tattoo. smiley

• #4   1. okt 2013 Wow hvor er den flot... smiley

• #5   1. okt 2013 Okay tak for svarene smiley !

Kommentér på:
Ny tatovering

Annonce