{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
951 visninger | Oprettet:

Hjælp - Menstruationssmerter.. {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der har gode råd, som hjælper på smerten???

Får så ondt hver gang at en gynækolog siger, det er ok, jeg tager 2 - 3 blister p-piller efter hinanden, så jeg ikke får det hver gang..

Heldigvis er det denne gang kommet i weekenden, så jeg kan gå på arbejde i morgen, hvor smerterne ikke mere er så slemme..
Weekenden er ødelagt hver gang, hvor jeg ligger mest i sengen, men det foretrækker jeg alligevel frem for at blive hjemme fra arbejde..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp - Menstruationssmerter..
  • #1   20. okt 2013 Prøv med et andet mærke p-piller. Der er kun 2 mærker der tager mine smerter (har prøvet mange, da det ene mærke udgik)
    Her virker harmonet og gestinyl, men kun dem, ikke kopierne, selvom de burde indeholde de samme stoffer...

• #2   20. okt 2013 En varmepude, gåture, ingen kaffe, cola, The. smiley

• #3   20. okt 2013 Og 2 Panodil og 400 mg Ibumetin, så burde det hjælpe - bare lidt!

• #4   20. okt 2013 Bløder du meget eller er det bare smerter?

- syns det virker underligt at lægen anbefaler at du ikk skal have din mens. I perioder, det fraråder min læge mig meget kraftig. Men der er nok forskel på læger smiley

• #5   20. okt 2013 Ud af sengen og bevæg dig

• #6   20. okt 2013 Jeg havde heller ikke andet end bøvl med min menstruation, men nu får jeg p-sprøjte i stedet og det er helt fantastisk. Ingen menstruation, ingen smerter, ingen problemer overhovedet ! smiley

• #7   20. okt 2013 Det er forskelligt, om jeg bløder lidt eller meget...

Min læge sagde, det ikke er sundt, at springe menstruation over, men da jeg var til gynækolog pga. smerter, så fik jeg der at vide, at jeg bare kan springe over et par gange i træk - Går ud fra hun ved mere om emnet end min almindelige læge..

Tror jeg vil forhøre mig omkring sådan en p-sprøjte Trine - Har også hørt lidt om p-stav...

• No name
    No name Tilmeldt:
    okt 2013

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 72
    #8   20. okt 2013 Jeg vil stærk anbefale en p - stav. Den vare tre år og koster 1100.

- Til m-smerterne, der brugte jeg fra lang tid siden Ibumetin 400mg. Det kræver udskrivelse af recept. Det hjalp rigtig meget.
    Jeg fik også smerterne af p-piller dengang. Jeg fik meget kraftige menstruations smerter, ondt i hovedet og svimmelhed, fik af vide af min læge, at det var fordi jeg ikke kunne tåle de p piller jeg tog. Havde da skiftet pille mærke for tredje gang, valgte så at droppe p-piller og skift over til noget andet. Blev gravid, så det måtte vente. Nu har jeg så en p stav, hvilke jeg er rigtig glad for.

• #9   20. okt 2013 Okay, min gynækolog, sagde nemlig til mig den gang, at en p-stab, eller en pasar, ville være godt .
    Men han valgte at jeg skulle prøve ipopfin som jeg skulle tage nogle gange før min menstruation kom, da smertestillende først virker nogle dage efter, sagde han smiley
    Og så får jeg nogen blod nedsættende piller, da han også siger at grunden til man har smerter er tit at man bløder meget. Men begge de piller jeg tager er på resept.. smiley

• #10   21. okt 2013 Er en p-stav ikke usund at få indopereret? Er der garanti for, man ikke får menstruation? - Synes jeg har hørt om nogen, der har fået det alligevel... Skal den sættes i hos lægen eller en gynækolog...?

• #11   21. okt 2013 Den bliver ikke opereret ind, men lægges ind under huden vha. en nål...

http://www.sexlinien.dk/default.aspx?ID=29089

• #12   21. okt 2013 Jeg havde pstav en gang. Havde alm menstruation, og fik kæmpe humørsvingninger. smiley
    Det var vidst ret så almindeligt med de sideeffekter, så fik den pillet ud igen efter 1/2 år. Ingen anbefaling herfra.

• No name
    No name Tilmeldt:
    okt 2013

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 72
    #13   21. okt 2013 Man får menstruation med p stav smiley
    Den kan du få sat ind af egen læge.

• #14   21. okt 2013 Men uanset hvor smertefuldt det er, så er det jo bare sådan at være kvinde!
    Riv den dag ud af kalenderen og prøv samtlige råd. smiley

Det er faktisk ikke spor sundt at bruge p-piller.

• #15   21. okt 2013 nej men nogle gange så er moder natur bare ikke venligsindet mod en Marianne smiley taler af erfaring...har fået p piller siden jeg var 12 da jeg havde non stop kraftige blødninger i over 6 mdr førend en af de stærkeste former for p piller fik sat en stopper for konstant blødning. :S nu får jeg stadig kraftige blødninger med smerter en gang i md. men det er så noget man lærer at leve med...jeg sørger for at holde mig varm i den uge og så bide smerten i mig bliver den for slem er der hovedpine piller som de andre også er inde på smiley sørg også for at holde dig fra chips...slik osv i den periode da det synes jeg også har en indvirkning på smerterne smiley

• #16   21. okt 2013 Ved godt det er sådan at være kvinde - Det er bare ikke så godt, når jeg næsten hver gang må melde mig syg fra arbejde...... Håber altid at det kommer i weekenden, selvom den så ikke er meget værd - Hellere det end sygedage..

• #17   21. okt 2013 Indtil jeg og min læge fandt det rigtige mærke p piller lå jeg 3 dage i sengen hver måned med slemme smerter, har prøvet seriøst stærke piller mod smerter og mavekramper og intet hjalp, først da vi fandt harmonet slap jeg af med de slemme smerter. Da de så udgik efter 12 år måtte vi igennem 5-6 mærker Før vi fandt gestinyl der heldigvis virkede og nu er harmonet tilbage på markedet, jubiiii.
    Hvis jeg glemmer mine daglige jern tabletter får jeg noget ubehag og væmmeligheder i ryg og underliv...

Kommentér på:
Hjælp - Menstruationssmerter..

Annonce