{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kære Rikke /bazoom
  • #1   3. nov 2013 Jeg synes meget mere det ville smart, hvis man kunne se hvem der trykkede like. Og såfremt der kom en` syntes ikke godt om knap`` er det da endnu vigtigere, man kan se hvem der er uenig med en. Så får vi jo bare en til knap med nogle tal på. Jeg synes det er for upersonligt, overvurderet og misvisende. Et debat forum har slet ikke brug for de knapper. Det er debatten der skaber et forum ikke en like eller dont like knap efter min mening. Tænk hvor ofte folk måske misforstår og så kan man ikke ændre mening så synes jeg det er misvisende at man så hænger på en synes om eller modsat. De to synes godt om du har fået er fra mig . Det er da noget pjat. Jeg kunne jo sidde og give dig ti .

• #2   3. nov 2013 Man kan godt se hvem der synes godt om nu

• #3   3. nov 2013 Hvordan ser du det ? Så har jeg taget fejl.

• #4   3. nov 2013 Du kan trykke på tallet ud for. Så kan du se det

• #5   3. nov 2013 Hvis du klikker på tallet med hvor mange der har klikket 'enig', får du en popup med namnen. smiley

• #6   3. nov 2013 Tak Trine og Jennie .
    Så er mit indlæg jo ikke rigtig relevant.
    Så er N9nna´s ide jo udmærket, så det kan gå begge veje.
    Nu når de har lavet det, så man kan se hvem der syntes hvad. Det var sådan set bare det, der var vigtigt for mig.

• #8   3. nov 2013 Jeg synes at det er mere fair at tage en dialog i stedet for at trykke "synes ikke godt om".
    Omvendt, hvis man slet ikke synes om emnet, så lader man da bare være med at deltage smiley

• #9   3. nov 2013 Så længe vi har muligheden for at trykke synes godt om synes jeg også at vi bør have muligheden at trykke synes ikke godt om. Selvfølgelig skal man kunne se hvem der ikke synes om og almindelig sund fornuft er selvfølgelig også et must, som i alle vores debatter.
    Jeg kunne godt bruge muligheden, hvis jeg fx ser nogen der anbefaler at købe det billigste skodfoder fra netto eller lign. smiley
    Britt L man kan kun give 1 synes godt om, hvis du trykker igen, fjerner du den du allerede har sat, så man kan godt skifte mening eller fjerne en markering hvis man fik ramt forkert smiley

• #10   3. nov 2013 "Jeg kunne godt bruge muligheden, hvis jeg fx ser nogen der anbefaler at købe det billigste skodfoder fra netto eller lign. "

Jeg tror at 9 ud af 10 rådgiver ud fra egne erfaringer. Vedkommende der anbefaler det, har måske ikke vidst at der findes bedre foder.
    Det er da mere fair at skrive en begrundelse for hvorfor man ikke synes at de skal have X-tra eller "Opticat", care for at nævne et par billige mærker.

Ellers kan man jo tænke:
    Hvorfor synes h*n ikke godt om det?

• #11   3. nov 2013 *synes ikke godt om* smiley

Jeg synes ikke der er nogen grund til at vi på den måde skal kunne disse hinandens indlæg, om man så er enig i råd og udtalelser eller ej. Synes folk er ganske på dupperne i forvejen, med at give udtryk for når der er noget de ikke er enig i. Ser ingen grund til at forstærke det yderligere, med en *synes ikke godt om* -knap..

• #13   3. nov 2013 Synes også det er godt at man er nødt til at argumentere for hvad man ikke er enig i. smiley

• #14   3. nov 2013 Ønsker bestemt heller ikke at dræbe debatten, kunne bare godt tænke mig mulighed for at understrege at jeg ikke mener at kødpølse er kattemad fx samtidig med at jeg så giver min mening smiley
    Nellie, jeg synes at tonen herinde er blevet super god! Det er længe siden jeg har læst noget negativt og det virker (efter min mening) som om folk virkelig tænker før de skriver smiley

• #15   3. nov 2013 Og det kan man jo så gøre ved at skrive et indlæg, hvor man forklarer hvorfor man ikke synes det er egnet som kattemad. Det virker på mig meget negativt at have en "dislike" knap, meget mere end hvis man blot skriver man er uenig og hvorfor.

• #17   3. nov 2013 Jeg bruger like-knappen fordi den er her, men for min skyld kunne den gerne fjernes. Synes det er noget overflødigt pop, der egentlig ikke tjener noget formål.

Ville hellere have en citatfunktion, så man kunne citere fra indlæg og kommentere på det citerede. (ja, det kan man alligevel men, det ville være rart og mere overskueligt med en fiks citatboks). Nå, den funktion har jeg så tit eftersøgt, men forgæves. smiley

• #18   3. nov 2013 Jeg tror at der hentes inspiration fra FB.
    Like er da okay, men ikke det modsatte uden en medfølgende forklaring.

Det svarer jo til at man kan afvise en kat uden at begrunde det - og det er noget værre fis!

• #19   3. nov 2013 Ville også gerne have dislike på fb! Der er f****** mange grimme ting :-\
    Eneste sted jeg ser et fornuftigt mål med synes om (herinde) er i konkurrencerne smiley

Hvis vi ikke havde synes godt om, ville jeg heller ikke spørge efter den modsatte smiley

Kommentér på:
Kære Rikke /bazoom

Annonce