2.814 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 40 Svar

Konkurrence: "Charmør,Charmetrold(e)" Konkurrence: "Charmør,Charmetrold(e)"

Denne gang hedder konkurrencen; "Charmør, Charmetrold(e)", altså et billede af din/dine kat/katte der kan stille et rigtigt charme ansigt op eller en total lækker måde at charmere sig ind for kameraet/fotografen på og som får os andre til at sige nåååårh hvor sød sikke en lækker fotomodel.

***VIGTIGT***
Læs nedenstående inden du foretager dig noget.

- I kan sætte billeder ind fra i dag tirsdag den 26/11 og frem til og med fredag den 29/11.

-Der stemmes fra lørdag den 30/11 og frem til og med til tirsdag den 03/12

-Vinderen afsløres onsdag den 04/12

REGLER FOR KONKURRENCEN

-Vi lægger billeder ind i 4 dage og derefter stemmes der i 4 dage.

-Vi giver vores stemmer ved at trykke på "Synes godt om" knappen ved det/de katte billeder vi syntes er bedst.

-Alle kan deltage dog kun med et billede hver.

-Den der får flest klik på "Synes godt om knappen" er den der vinder med ugens bedste katte billede og får dermed æren af at skulle starte den næste konkurrence...

-Temaerne skal være brugbar for både dem med inde katte og dem med ude katte, så alle kan være med.

-Trådstarteren må gerne deltage med et billede, dog kan denne ikke vinde konkurrencen igen.

-Vinderen har 3 dage til at starte en ny konkurrence op ellers går æren til 2 pladsen.

-Man kan trykke på billederne så man kan se dem i større billede format.

**VIGTIGT**
-Hvis vinderen og dermed den der skal starte en ny konkurrence har nogen personer på filter, bedes disse fjernes, da alle gerne skal kunne deltage i konkurrencen.

-Konkurrence-starteren er forpligtet til, at følge sin konkurrence og gøre opmærksom på hvis den ikke køre helt efter reglerne.

**HUSK DER MÅ IKKE STEMMES FØR LØRDAG DEN 30/11**
***HELD OG LYKKE TIL ALLE***

HER ER ET LINK TIL NOGLE IDEER
http://www.kattegalleri.dk/fotoalbum/diverse_kat/20079-charmetrolde

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• udskiftning af afløbsrør i køkkenvasken 1.000 kr.
  • Stoppet vandløb 800 kr.
  • Toiletmontering 1.790 kr.
  • Skift af kogeplade 1.300 kr.
  • Jeg skal have gravet et aflangt bed på ca 5x1 mtr. Jeg kan selv ligge ukrutsdug osv, det er kun udgravningen jeg ikke kan. Der er lidt rødder fra hækken. Jorden er en blanding af jord og sand, mest sand. Der skal ikke graves ret dybt. Jeg har en spade og en skovl, men andet har jeg ikke. Det er ikke så stort et stykke der skal graves, så jeg tror ikke det tager ret lang tid. 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Konkurrence: "Charmør,Charmetrold(e)"
Kommentér på:
Konkurrence: "Charmør,Charmetrold(e)"

Annonce