{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  JUL::!!!!
  • #1   1. dec 2013 der er ikke meget aktivitet i dag er på forummet.

Men jeg skal vel som det første have pyntet op til jul. derudover, så skal der jo købes julegaver, laves småkager og konfekt.
    Jeg skal også have lavet juledekorationer. Et juletræ skal købes og så skal den jo pyntes til juleaften som bliver holdt her med kærestens familie, så der skal jo også laves julemiddag.

• #2   1. dec 2013 Tjaa der er jo en fordel ved at være barn og få alt serveret smiley

Vi som er voksne kan ikke bare sætte os hen og hygge os hele december måned, der er et væld af ting der skal gøres ud over at passe sit arbejde, så timerne er små og få desværre, der er i mine øjne nærmest alt for mange ting der skal gøres, jeg glæder mig i hvert fald til de par fridage jeg har fået scoret mig så jeg kan få ordnet nogle af mine gøremål smiley

• #4   1. dec 2013 Puha.. jeg har en masse jeg skal nå inden jul... lad mig se.....
    pynte op...
    købe gaver...
    lave konfekt...
    bage småkager...
    2 skoledage..
    4 barvagter...
    kontakte praktiksted med henblik på 2. praktik...
    lave 1. års opgave..
    aflevere 1. års opgave...
    julehygge dag med nogle nære venner....
    ... øøøhhh.. er der nogen der har noget imod hvis vi først holder jul den 30 december??? smiley smiley

• #6   2. dec 2013 He he i har travlt er selv barn .. så elsker det.. ;)...

men jeg skal ..

Købe jule gaver den 12.

Hjem til min kæreste fordi vi har været sammen i 12 flotte år :)..

og så skal jeg til Dm i kanin-hop O_o..

og så skal jeg bage..

og så er jeg tvunget til håggi i skolen smiley og jeg skal være advokat smiley og der går min kranse skal have kjole og håert sat op og slips , jeg hader det hele vil bare gå rundt med en hat og et par busker så klar jeg den skam :D.. så har tralt

Kommentér på:
JUL::!!!!

Annonce