{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
584 visninger | Oprettet:

Sløj tosse mor {{forumTopicSubject}}

Når mor her er sløj (som idag) er det skønt at være "mor" til tosserne. Selvom det også betyder at jeg må forlade min elskede sofa flere gange om dagen for at servicere tosserne, uanset hvor skidt jeg har det.
Heldigvis er datteren hos sin far.
Her er et billede af Sofus der passer godt på "mor"


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sløj tosse mor
  • #1   21. dec 2013 Tidligere på dagen var det Sofie der puttede hos mig. Det er stadig så nyt at jeg dårligt bevæger mig når hun putter smiley
    Forøvrigt er det præcis et år siden at jeg hentede hende smiley
    Da hun fik det for varmt hos mig puttede hun med Sofus, jubiii!


    profilbillede
  • #2   21. dec 2013 Nårrhh det er dejligt når kattene trøster en når man har det skidt smiley

    Tøsen er altid den der putter med mig når jag har det skidt, det er så sødt, hun nænner næsten ikke at jeg skal rejse mig for at give hende mad, hun ligger bare hos mig og passer på mig, hvilket er lidt sjovt, for hun ligger normalt ikke på skødet af mig mere, men når jeg er syg så gør hun indtil hun får det for varmt, og når vi går i seng så ligger hun sig helt ind til mig omkring mave/ bryst regionen på mig, når jeg ikke er syg så ligger hun i benenden smiley

    Smilla har slet ikke samme forståelse når jeg er syg, så mener hun stadig jeg skal lege og servicere hende smiley


  • #3   21. dec 2013 Mine tosser skiftes. Det er skønt, det hjælper lidt på humøret når man har et puttehoved liggende smiley

Kommentér på:
Sløj tosse mor

Annonce