{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
388 visninger | Oprettet:

(Udviklet) Akt i skole {{forumTopicSubject}}

Hej med jer smiley syntes selv jeg er en rigtig klog pige men det syntes jeg ikke mine venner og klassen syntes ;)..

Jeg bliver behandlet som en tumpe vis man kan kalde det, og jeg bliver tit sloget og svinet til at en gruppe drenge smiley

Det har føret til at jeg er bange for alle i min klasse lære venner og piger og drenge det bliv jeg ca i 2009...

Efter jeg var kommet slemt til skade fik jeg en Akt lære og dem der ikke ved hvad det er.. det er at man har en lære vis man kan kalde det.. der sankker med en flere til 1 gang om ugen man kan sige hvad som helst til dem og de må ikke fortælle det vider til andre smiley så det hedder tavsheds pligt..

Men jeg har så løbet i 2009 og så til 2013 og nu 2014 gjort frem skridt...

Men det er lige som min klasse ikke vil resbekter mig .. men jeg kom til at sige til en jeg hader at han var en stor ideot (staves) og om han kan se hvad han hade gjort ved mig i så mange år og gjort nar af mig og der jeg var færdig begyndte han at blive sur smiley og han gik hen til mig og lige som at han skubbe til mig kom jeg til på uheldig vis til at træde ham over hans føder og jeg vejr ikke så meget men det kunne han godt nok mærke og begyndte at græde jeg fortryder ikke noget smiley og er stolt at hvad jeg har gjort og nu har jeg fået 3 Bff i min klasse på ca 30..
og har os fået 2 nye drenge som rigtig gode venner og han jeg gjorte det ved er nu statig sur på mig....

Jeg går statig til akt og er stolt af det..

Hvad siger i til det jeg har udeviklet mig til jeg syntes jeg har været meget igemmen og er så stolt af mig selv...

Men har nu lidt ondt af ham men det var jo et uheld
Undskyld vis i ikke forstår det


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  (Udviklet) Akt i skole
Kommentér på:
(Udviklet) Akt i skole

Annonce