Lettelse og glæde ... (hygge tråd) Lettelse og glæde ... (hygge tråd)
Er livet ikke bare dejligt? Ja undskyld hvis du ikke lige er enig men i dag er der ikke noget der bare sådan lige kan vælte mig Jeg har været til 1. års eksamen i formiddag og jeg var så rystende nervøs.. efter det var overstået syntes jeg selv at det var gået meget godt og at jeg havde svar på de spørgsmål jeg blev stillet... så kom det ubehagelige øjeblik.. bestået eller ikke bestået....
Tillykke, du har bestået.... JUUBIIEE
havde nær kastet mig om halsen på min underviser (er ikke sikker på han havde syntes det var så fedt )
Karakteren blev 4... den kunne godt have været bedre men ski** være med det.. JEG BESTOD...
Da jeg så nåede hjem fra skole blev jeg modtaget af to glade misse drenge som var helt enige med mig i at vi bestemt havde fortjent lidt lækkert at spise og så en lille lur på sofaen...
Så er livet ikke bare dejligt?
Hvad har gjort jeres dag super god?
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.562
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Om jeg er enig med dig ved jeg ikke, dagen i dag har nu været fin, jeg har en uventet fridag, pga afspadsering, men jeg har bare ikke rigtig fået noget ud af dagen
jun 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 35 Svar: 328
Men det foredrag du skal til lyder super spændende
jan 2012
Jeg skal med glæde rapportere her på KG om mødet når jeg kommer retur
dec 2012
Følger: 21 Følgere: 228 Katte: 2 Emner: 77 Svar: 2.871
Lige pt er min næse lukket helt til med snot (der var intet imorges) og jeg er helt kvæstet, desværre ligger jeg på sofaen på arbejde (havde fri kl 15 og vi har personale møde kl 17) fordi det ikke kunne svare sig at tage hjem. Så det der med vidunderlig dag er lidt så som så her
Jeg vil gerne høre om det foredrag, Heidi, vil jo gerne forebygge at mine får tand problemer
jan 2012
Det skulle ha varet fra 16.30 til 18 men de fortalte så meget og vi spurgte så meget at det tog næsten en time længere
Det var faktisk rigtig godt, det var ejeren af klinikken og så en veterinærsygeplejeske som har speciale i tænder og tandsygdomme m.m.
De fortalte både om hvordan tænderne er bygget op og hvad der skete når en tand begynder at nedbrydes enten pga paradentose eller FORL som nu bliver kaldt TR.
De fortalt meget hvad man selv kan gøre for at tage det i opløbet, selvfølgelig mente de at alle burde børste tænder på deres katte og hunde, men bare det at man sørgede for jævnligt at tjekke sin kat eller hunds tænder var en vigtig del af vejen, så tingene ikke fik lov at udvikle sig, men langt de fleste tandsygdomme kan ikke ses med det blotte øje, men de ses ved røntgen, men oftest vil der jo være nogle forandringer på tandkødet som man så skal være obs på og reagere på når man ser det, derfor var det jo vigtig at tjekke sit dyrs mund regelmæssigt..
Vi fik en lille deltager gave, i kraft af en pose med en tandbørste, tandpasta og nogle prøveposer på dental tørkost..
Og som veterinærsygeplejesken sagde så er det at man gør noget bedre end man intet gør, så kan man få katten til at tygge hårde ting, selv kødben var jo godt for katten hvis den ville spise det, men det absolut bedste var at børste tænder, jeg tror jeg vil prøve om det kan lykkedes mig at få Smilla overbevist
jun 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 35 Svar: 328
dec 2012
jan 2012
De talte om at hvis katten spise en del mus og fugle så ville det jo være super for tænderne, men at det ville være svært at kopiere dette via anden føde, og at de i øvrigt i forbindelse med deres samarbejde med KV også så en masse vildkatte som jo fanger deres egen føde i stor stil, også havde rigtig dårlige tænder, og de derfor ikke mente at føden alene kunne afhjælpe tandproblemer..
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.112
dec 2012
Lettelse og glæde ... (hygge tråd)