9. jan 2012 Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Grupper Grupper
Til alle jer der er medlem og admin af grupper på KG..
Nu er der så stille herinde i dag, og jeg sidder her og hygger de sidste par dage af min ferie
jeg har været her på KG i ca 2 år nu, og faktisk i al den tid er der noget der har undret mig..
Grupperne.... Jeg er ikke medlem af nogle grupper og for mig er det et princip, jeg kigger fra tid til anden ind i nogle af de tråde der bliver oprettet i grupperne, blot for sjov når jeg keder mig og der er stille på KG..
Men hver eneste gang jeg gør dette så kommer der en underen op i mig, så til jer der er medlem osv. hvad er det der gør forskellen om i opretter disse tråde i offentligt forum eller i grupperne, hvorfor er det at man føler det nødvendigt at have disse lukkede grupper, hvor man ikke må deltage uden at være medlem, dette er ikke en kritik af nogen, men jeg forstår det bare ikke, så vil i ikke godt prøve at forklare mig det??
feb 2011
Følger: 3 Følgere: 6 Katte: 1 Emner: 33 Svar: 579
Men jeg synes nu de er meget hyggelige
De der lukkede grupper, hvor man skal være og mene noget bestemt, forstår jeg heller ik. Det er som en lukket klub, og det ved jeg ik rigtig, om jeg synes om.
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Principielt kan jeg forstå hvad du mener, men at du mener du kan skrive mere private ting i grupper forstår jeg ikke, for alle kan jo stadig se hvad du skriver hvis de vil, de kan blot ikke kommentere på det..
Og med lukkede grupper når jeg skriver det så slår jeg egentligt alle over en kam, fordi i min verden er alle grupper mere eller mindre lukkede da du kun kan deltage hvis du bliver inviteret eller anmoder om medlem..
feb 2011
Selvfølgelig kan man sige alle grupper er lukkede på den ene eller den anden måde. Men hvis man virkelig VIL med i en gruppe kan man jo bare ansøge.
Mange af grupperne er jo også emne baseret. Som de forskellige racer, billedekunst, madlavning eller andre. Og så er det da meget rart de emner ligger der, end de fylder hele det alm. forum eller OT.
jan 2012
Når det er sagt så findes der jo en del grupper som ikke er emnebaseret og som omhandler katte i stor grad, det er nok primært dem jeg ikke forstår, men ønsker at forstå..
Og ja man kan da bare ansøge om medlemskab, men hvis alle er medlem hvad er så pointen med gruppen??
Det er rent af princip at jeg ikke er medlem af nogen grupper, lige som jeg ikke er venner på sociale medier med nogen jeg ikke kender irl, men jeg har da snublet over tråde i grupper hvor det ærgrer mig jeg ikke kan bidrage..
feb 2011
Men du har jo ret i, at hvis alle alligevel kan være medlem af en gruppe, hvorfor så have den
Jeg synes bare de 3 grupper, jeg er med i, er meget hyggelige i forhold til det store forum, hvor det meste er "triste" (i mangel af bedre ord) emner, og det ofte ender i fnidder/fnadder.
jan 2012
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
Er også med i et par andre: En Løbegårds/indhegningsgruppe (Som jeg ikke kan finde mere :-S og som vel egentlig er overflødig, som de fleste andre grupper er).
Og Efterlysningsgruppen, som jeg mener bør nedlægges!, da efterlysninger jo ikke gør meget gavn, hvis kun nogle få ser dem.
Synes i det hele taget, at der er MANGE grupper der bør nedlægges, for de fleste er inaktive, og man kan alligevel ikke finde et bestemt gruppeemne, når man søger efter det.
Og gud ved hvad ideen med en gruppe fx for "Elsker sorte katte" er?.... :-S
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
(jeg er forresten da også medlem af Kattekunst - egentlig ærgerligt at billeder bliver slettet efter et bestemt (?) tidsrum).
jan 2012
Jeg bemærkede også en hvor der blot var 4 medlemmer, det kan man da kalde en eksklusiv gruppe
Grupper