Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Balancering af vaskemaskine 1.146 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Udskiftning af vandhane 600 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 975 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Profiloplysninger
  • #1   25. mar 2014 Hmm jeg tænker ikke det er relevant, men opretter jeg en debat hvor der er relevant fortæller jeg det da. Men egentlig har jeg ikke tænkt så meget over alt det med profil oplysninger, jeg føler ikke behov for at smide alt om mig selv ud her inde, men selvfølgelig heller ikke være total anonym.

• #3   25. mar 2014 Liv - nu står der på din profil Sønderjylland - så ved man da cirka sådan hvor henne i landet det er. Der er nogen der INTET står på - jeg er blevet så træt af at skulle spørge "hvor i landet befinder du dig" i tilfælde af jeg vil anbefale f.eks. en dyrlæge - så jeg hopper over af bare irritation

• #4   25. mar 2014 Emnet har været lidt oppe før, idet rigtig mange har en meget anonym profil.

Jeg har ikke noget at skjule, så jeg har både navn, landsdel osv. herinde. Det har jeg intet problem med. smiley

• #6   25. mar 2014 Lis Jeg har også undret mig, særligt når det galt anbefaling af dyrlæge, for det er jo lidt tåbeligt at anbefale en dyrlæge på Sjælland når spørger kommer fra Nordjylland smiley

Jeg forholder mig forholdsvis anonym herinde, men jeg skjuler ikke mit navn eller hvilken landsdel jeg bor i, jeg har ikke tænkt mig at oplyse adresse eller tlf. nr. men landsdelen har jeg intet imod, og det gør det da en del lettere at råde folk særligt ang dyrlægevalg..

• #7   25. mar 2014 Ah troede du mente som i at der skal stå by navn (:

• #8   25. mar 2014 Der er jo også nogen der er total anonyme uden oplysninger og uden billede - ikke engang af en kat.

Det kan irritere mig smiley

I øvrigt ved KG ikke hvor Kongeåen skiller, for det er først når man bor syd for Kongeåen at man bor i Sønderjylland - jeg bor nord for Kongeåen smiley

• LNS
    LNS Tilmeldt:
    aug 2012

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 20
    #12   25. mar 2014 Fordi det er irrelevant i forhold til det jeg bruger KG til

• #13   25. mar 2014 LNS men du har da oplyst hvilken landsdel du opholder dig i....

• LNS
    LNS Tilmeldt:
    aug 2012

#14   25. mar 2014 Det er da også et vidt begreb, der er mange byer i den landsdel smiley

• LNS
    LNS Tilmeldt:
    aug 2012

#16   25. mar 2014 Winnie - Præcis det jeg mener smiley jeg synes ikke det er relevant for min gang i forummet, men i det indlæg jeg skrev der, synes jeg det var, i forhold til at få svar fra jer andre brugere. Jeg føler bare ikke behovet for at nævne hvilken by jeg bor i, eller specifikt hvor jeg bor - selvom det egentlig er ganske ligegyldig. Havde jeg søgt en knalddygtig dyrlæge, havde jeg selvfølgelig nævnt i hvilket by/område smiley

Jeg synes måske bare folk skal være bedre, generelt, til at omgås på et forum.
    Når man stiller et spørgsmål må man være lidt mere uddybende fra start, selv nævne relevante ting osv. det tror jeg også ville fjerne mange misforståelser smiley
    I stedet for klassikeren "Min kat tisser på gulvet, hvorfor????? HJÆLP"
    Måske taget ud i grove træk, men det er nogen lunde sådan jeg ser det.

Kommentér på:
Profiloplysninger

Annonce