{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
441 visninger | Oprettet:

Hjælp til hyggedag i KBH {{forumTopicSubject}}

Hej,

Min mor og jeg skal holde en mor/datter dag i næste uge og søger nogle ideer til ting vi kan. Vi skal til KBH og spise brunch og senere skal vi på la Glace, men hvad kan vi ellers se?

Sidst var vi på Amalienborgmuseet. Og det skal ikke være ripleys muséerne, Rundetaarn, Tivoli.
Vi har snakket om en kanalrundfart, en tur på Christiania eller en tur med sightseeing busserne, men ville høre om der var nogen der havde andre spændende ideer? Alt modtages med kyshånd smiley

Rigtig god weekend

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til hyggedag i KBH
  • #1   24. maj 2014 Jeg ar med sightseeing busserne for nogle år siden, det var spændende og jeg lærte en del jeg ikke vidste og så nogle områder jeg ikke anede vi havde omkring kbh og Amager smiley

• #2   24. maj 2014 La Glace er glimrende ide smiley En gåtur ved Langelinie - måske er der udenlandske kæmpe skibe at se på. En gåtur rundt

• #3   25. maj 2014 Jeg kan anbefale kanal rundfart man får set meget hvis i starter ved Nyhavn. Min far har sejlet for dem i mange år og der er ture med guide på, hvis i vil det. Men der er jo mange steder og en gå tur ved Langelinie er der heller ikke dårlig. Det er også Thorvaldens Museum som er absolut er et besøg værd hvis man er til det. Gefionspringvandet ved Langelinie gå ikke glip af det hvis i kommer den vej.

• #4   25. maj 2014 Christianshavn er også et spændende sted . Det er dejligt at gå en tur langs havnen. I vor Frelser kirke kan i komme helt op i tårnet og se virkelig langt ud over bydelen, såfremt ikke i lider af højdeskræk. Den ligger lige inden i kommer ud til Christiania.Og hvis i tager på Christiania så glem ikke at gå lidt ud og se de huse der ligger lidt længere ude og en tur rundt langs voldgraven er også hyggelig og Christiania går går faktisk helt over til på den anden side hvad folk ofte glemmer. Såfremt de ikke har ændret noget.

• #5   25. maj 2014 Jeg vil anbefale Torvehallerne ved Nørreport station - Det er rigtigt hyggeligt. Og dejlig mange smags prøver. smiley

• #6   26. maj 2014 Tak for svarene smiley Jeg har aldrig været på Thorvaldsens Museeum - det må undersøges.

Ja, langelinje er også altid hyggeligt. Og havde ikke tænkt på Torvehallerne smiley

Kommentér på:
Hjælp til hyggedag i KBH

Annonce