Grim morgenvækning. Grim morgenvækning.
Puha, kan stadig ikke helt komme mig endnu.
Jeg stod op kvart i 6, og vil så ud og have min morgensmøg, men inden jeg når køkkenet opdager jeg vinduet i spisestuen er åben, og jeg kunne i farten ikke få øje på hverken Laura eller Lucas. Jeg vender mig om og tænker jeg bare skal ud i en fart (I nat bluse) fra køkkenvinduet kan jeg så se Laura der sidder på trappen, og jeg fræser ud i køkkenet, og kan så se Lucas for enden af trappen, derefter styrter jeg bare ud, og få HELDIGVIS begge hurtigt ind. Jeg vil ikke kunne ha tilgivet mig selv hvis der var sket noget med dem. Begge var meget sultne og tørstige, så jeg tror de har været ude det meste af natten. :-S
Det er ikke andet en ca. 14 dage siden jeg skældte Bjarke ud for ikke at have lukket vinduet ovenpå, for da jeg kom hjem hang Laura på taget, hvilket også gav mig et stort chok.
De viduer vi har skal man holde lidt øje med når de er åbne, selvom kattene ikke kan komme ud, men et lille skub så er der nok plads til en kat kan komme ind og ud, men de skal op over vinduet. Hvilket både Laura og Lucas havde gjort.
Nu sidder jeg bare her og er lykkelig over der ikke er sket dem noget, og jeg har svært ved at tilgive mig selv for ikke at have lukket det vindue.
- Kristina
mar 2006
Følger: 16 Følgere: 15 Katte: 2 Emner: 19 Svar: 268
De vinduer i mener, er det dem man vipper på skrå foroven, hvor der er 2 i et vindue. En af mine kamerater har 3 katte, og bor i en lejlighed med sådanne vinduer. En nat havde han kun åbnet det ene, hvor han blev vækket ved at folk stod og skrev på gaden. Så havde katten prøvet at hoppe ud, men sad fast og var gledet ned i revnen. Den eneste måde de kunne få den ud var at skubbe, heldigvis greb folkene på gaden den. Den havde vist forstrukket noget i ryggen, og det blev en dyr omgang...
heh Så pas hellere på, det er meget farlige vinduer...!
mar 2006
Følger: 16 Følgere: 15 Katte: 2 Emner: 19 Svar: 268
mar 2006
Følger: 12 Følgere: 11 Katte: 2 Emner: 105 Svar: 412
Nå, ja .. men det er GODT og høre at der ikke skete misserne noget, har selv problemet når mine skarnsbrødre lader døren stå åben ud til opgangen (med 468 unger der vil kværke og kæle katten på én gang) -
Knus herfra..
Grim morgenvækning.