{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
608 visninger | Oprettet:

Min kugledyne {{forumTopicSubject}}

jeg kan ikke huske om der var nogen herinde der havde spurgt til min kugledyne

Jeg har den version der hedder Protac Kugledynen™ Flexible

http://www.protac.dk/dyne_typer.aspx?ID=8 <--- Protacs hjemmeside

Jeg har dog lånt min via hjælpemiddelcentralen her i Fredericia hvor der også fulgte et inkontinens betræk med, som jeg har taget på i tilfælde af sved smiley

Og så har jeg alm. dyne betræk på ud over det smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min kugledyne
  • #2   28. jul 2014 Nej det syntes jeg ikke smiley

Det er jo bare tynd stof smiley

Jeg kan huske i starten hvor jeg havde den at jeg frøs så meget at jeg måtte have en ekstra dyne oven på smiley

Nu bruger jeg kun den smiley

• #3   28. jul 2014 Min datter som er autist har både en vest og en dyne som de kalder en kugle dyne og en kugle vest men begge dele er meget tunge med ret store træringe i eller hvad man nu skal kalde det. Det er en helt anden slags, der er ingen kugler i. Dynen tror jeg nu ikke er så varm . Jeg prøvede den sidste sommer, hvor det var knap så varmt og den var behagelig at ligge under. Den var så godt nok så tung at den kun bliver brugt i perioder.
    Det var da et fint link jeg var slet ikke klare over man kunne få nogle med små bitte kugler i. Ligger de så også fast rundt om kroppen og giver den følelse af tryghed og en ramme omkring en..

• #4   28. jul 2014 Jeps det gør de smiley

Jeg har ADD (ADHD uden hyperaktivitet) og det har virkelig hjulpet meget på at jeg ikke ligger i flere timer og prøver på at falde i søvn smiley

• #5   28. jul 2014 Hvor længe kan man låne sådan en dyne ?

Min datter står på venteliste, til at prøve en.

• #6   29. jul 2014 På ubestemt tid.. Jeg var ikke på nogen venteliste, jeg fik den allerede 2 uger efter.

• #7   29. jul 2014 Så heldige er vi ikke her. Jeg tror også kun at vi får lov til, at låne den i en kort periode, hvis den virker overvejer vi at købe en selv.

• #8   29. jul 2014 De er vidst pænt dyre smiley

Jeg ved heller ikke om det er fordi jeg er voksen at jeg "bare" kunne ringe og få en

• #9   30. jul 2014 Ja det ved jeg smiley har undersøgt priser, også derfor vi ikke har købt en, tænk hvis den ikke virkede smiley

• #10   30. jul 2014 Den min datter har kostede omkring 6000 kr. Jeg kan ikke huske hvad vesten kostede men det er dyre sager. Selv om det så var en anden slags.
    Kan i ikke leje en ? . Det stod der da i linket. Især hvis i overvejer at købe en selv. For så kunne i jo prøve den i en måned på den måde. Min voksne datter betalte selv ud af sin pension men havde også en god opsparing . Det er vist ikke så nemt at få hjælp og tilskud mere. Da jeg ikke har børn mere ved jeg ikke om man kan søge et tilskud til enkeltudgifter til hjælpe midler, hvis der er en diagnose. Det kunne man da engang.

Kommentér på:
Min kugledyne

Annonce