738 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Indhegning af have!! Hjælp!! Indhegning af have!! Hjælp!!

Vi er i gang med projekt indhegning af have.. Vi har stolper på 2,40 og regner med ag de skal graves ca. 60 cm ned.. Vi er i tvivl om stolperne til både låge og indhegningen skal fastnes i jorden med stolpecement eller om det er fint stabilt bare at grave dem de 60 cm. ned??
Nogen der har erfaringer med dette eller har prøvet det?

MVH

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.
  • Hækkeklipning 2.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Indhegning af have!! Hjælp!!
  • #4   2. aug 2014 hmm, okay.. Jeg må hellere få noget stolpecement så:-D tak for jeres svar...
    Kan ikke helt huske hvad stolperne ostede.. Fik det leveret fra XL byg, prøv at kigge på deres hjemmeside:-D
    Har tænkt på højden, men tror ikke det bliver et problem, fordi der kommer til at være en 180 meter høj hæk hele vejen rundt om hegnet, og så har jeg tænkt mig at bukke det ca. 15 cm. ind i 45 grader, tror ikke det er godt nok så????
    Vi må nemlig ikke have højre hegn i den boligforening vi bor i...

• #6   3. aug 2014 Det første hegn vi satte op blev der ikke støbt rundt om, der blev blot boret ned med pælebor og sat stolperne deri så fyldt jord/ grus godt stampet rundt om, det holdt fint blev ikke skævt eller noget, vores var 180 højt så det vil jeg mene er fint, dog er indbuk på 15 cm alt for lidt, vi havde indbuk på 90 grader en halv meter ind, da katte ikke bryder sig om at kravle på ryggen såfremt de klatre op af hegnet, min gjore det aldrig, men nu er hun heller ikke så kreativ og slet ikke interesseret i at komme ud af haven smiley

Det næste hegn vi skal have op der bliver støbt omkring, det skal være mere permanent, så det vil jeg anbefale man gør..

• #8   5. aug 2014 Jeg satte buk på 15 cm i min forhave og dem tog jeg flere gange min killing i at være på vej over ret nemt. Den kunne mærmest bruge dem til at klatre over hegnet især dem, hvor der var lidt hæk i nærheden. Det var så også mit første forsøg på at lave katte gård. Og ham der lavede mine buk havde heller ikke prøvet det før, så vi troede det var nok. Så det tror jeg bestemt de andre har ret i er alt for lidt.

• #10   10. aug 2014 Mange tak for alle jeres gode svar:-) Vi har fået sat alle stolper i dag 1,80:-D Så lidt fremskridt er der da.. Vi går i gang med net her i ugen og låge må desværre vente et par uger..

• #12   10. aug 2014 jo jeg tager lige nogen billeder i morgen når der bliver lyst:_)))

• #14   11. aug 2014 Lige et billede af stolperne.. smiley

profilbillede
  • #16   11. aug 2014 Med pælebord og stolpe cement smiley

• #18   11. aug 2014 Nope smiley Det var hårdt arbejde, men vi fik et godt system hvor vi brugte brædder til at bøje hækken væk så der ku arbejdes smiley

Kommentér på:
Indhegning af have!! Hjælp!!

Annonce