Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.
  • Samle gyngestativ 630 kr.
  • Hænge badeværelsesspejl og soveværelsesspejl op og ophængning af loftslampe ikøkken 850 kr.
  • Græsslåning naturgrund 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  BiOri akvarium
  • #2   18. nov 2014 vær opmærksom på at pga den lille overflade på vandet gør at det er svært at ilte vandet nok til fisk. Samtidig kan den runde form(og lille hul) gøre rengøringen svær.

med de små akvarier, så er udvalget af fisk også meget begrænset. 20 l. er absolut minimun til fx en kampfisk(som har brug for en stor vandoverflade, både til at lave skumrede, men også at trække luft ind i mellem)
    egentlig vil jeg ikke anbefale at komme andet end rejer i akvarier under 30 l.

Hvad har du tænkt dig at have i den?

• #3   18. nov 2014 Betina - efter at have læst og skrevet med flere i FB grupper for folk der går op i Akvarier, anbefaler folk mig at købe en kampfisk smiley

• #4   18. nov 2014 Jeg er lige med på en "lytter"..

Vi havde akvarie da jeg var barn men jeg aner vitterligt intet om det, så kan nogen forklare hvad der er særligt ved et biorb akvarie? smiley

• #5   18. nov 2014 Jeg ville heller ikke bruge sådan et lille akvarie til andet end rejer og i nogle tilfælde kan det også gå til yngel hvis man ikke lige har andet. smiley

- Det er jo også sådan at jo større akvariet er, jo nemmere er det at holde rent. smiley

Kommentér på:
BiOri akvarium

Annonce