vejret og vejrudsigten - passer den eller ej? {{forumTopicSubject}}
hvor kan man da bare holde af dem.....
i den sidste tid har der været skrevet rigtig meget om at nu kommer den sibiriske kulde, og nu blev det vinter.
mit spørgsmål: HVOR?
det kan godt være at jeg bor sydpå - den sydelige del af Langeland, men selv hernede plejer der at være sne
Men i denne vinter har vi faktisk intet fået. Frost har der vel været et par gange. De sidste to dag har der ligge et par snefnug som så er væk i løbet af meget kort tid
Ifølge vores nabo ja så plejer vores fælles markvej at være dækket af ca 1 meter høje snedriver.
Men nej sne findes der så ikke lige på Langeland. For herned er markerne grønne - godt fylde med vand. Frost finder vi i fryseren. Og sne er vel en by i Rusland - nok sammen med den sibiriske kulde, som slet ikke kommer alligvel...
hvordan står det til hos jer? Passer vejrudsigten ?
okt 2014
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 20 Svar: 93
Jeg bliver så arrig når de laver en 5-døgns prognose og så er det allerede misvisende dagen efter.
Der bliver brugt oceaner af tid og penge på vejret, både i radio og tv. Meget af det er blæst helt ud af proportioner. Vi flipper helt ud ved tanken om storm og så ender det med en bette vind
Hvad hulan gør de i USA, hvor de rammes af den ene tornado efter den anden. Det må være et helvede at finde sit vasketøj igen
dec 2012
Følger: 21 Følgere: 228 Katte: 2 Emner: 77 Svar: 2.871
apr 2014
Følger: 2 Følgere: 19 Katte: 1 Emner: 52 Svar: 942
sep 2011
Følger: 1 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 21 Svar: 751
vejret og vejrudsigten - passer den eller ej?