742 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Afventende udfordringer?? Afventende udfordringer??

Ny er jeg rimelig ny her, og må ærligt indrømme at det tog mig noget tid at hitte rundt i det hele.. Men har da både nået at tabe en udfordring og har gang i nogle nye.. Mit spørgsmål til alle jer super-brugere det er: Hvis man har sendt en udfordring til en kat, hvor længe går der så før den bliver slettet, hvis modtageren ikke reagere på den? Jeg har nu to i afventende.. Én fra sidste uge og en fra denne uge.. Kan ikke helt hitte ud af hvordan man får dem slettet.. Håber på at alle jer kloge katte-mennesker kan hjælpe mig!

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.
  • Hækklipning af ca. 38 m inkl. bortkørsel 2.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Afventende udfordringer??
  • #1   14. maj 2006 7 dage tager det li som en udf

• #2   14. maj 2006 Det er da sådan lidt snyd er det ikke?? -Eller er det bare mig.. Man burde da kunne slette dem selv... Er jeg den eneste der synes det?? Det kunne jo være at man var så uheldig at få fat på 3 katte, hvor ejeren aldrig kigger på profilen.. Og så er de udfordringer ligesom gået tabt...

• #3   14. maj 2006 kis... så kan du udvælge dine katte ud fra hvem der er online feks......... men jo det er meget træls at man bliver nød til at vente i syv dage....

Naja

Kommentér på:
Afventende udfordringer??

Annonce