{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
609 visninger | Oprettet:

Møgunger >:( godt med chiplem {{forumTopicSubject}}

Så kunne vi lige få lov til at starte søndag morgen med at gøre bagdør og trappe rent + gulvet indenfor.
Og hvorfor så det? ja, tilsyneladende fordi nogen har forsøgt at sprøjte kakaomælk ind gennem kattelemmen smiley De fik heldigvis ikke helt så meget held af det, som de nok havde håbet, da vi har chiplem i og de derfor ikke har kunnet få den op. Det der var kommet ind, var det der var løbet gennem sprækken, så måtten havde stoppet en del.

Vi tror selv at det hænger sammen med at vi Fredag aften var ovre og jage nogle unge mennesker væk fra genboens indkørsel, hvor de var ved at kravle rundt og pille i de reservedele til veterantraktorer han har stående. De var også ved at læne sig ind i hækken flere steder så den var i fare for at knække.
Som sagt blev de bedt om at respektere privat grund og gå et andet sted hen, men de var bestemt ikke begejstret selvom de da til sidst gik videre. De havde flere flasker sprut på sig, så vi gætter på at de skulle til fest og så har de åbenbart lige skulle over og hævne sig da tømmermændene har lagt sig. smiley
Utroligt hvad folk mener de kan være bekendt!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Møgunger >:( godt med chiplem
  • #1   8. mar 2015 Ja weekender kan være hårde at komme igennem både med de unge og mere voksne . Her har vi også været plaget af larm og meget høj musik og flere endda ikke helt så unge, der holdt fest og rendte fulde rundt skreg og råbte midt om natten og kørte på motorcykel på sti arealet . Her blev der klaget og jeg har hørt alt lige fra i kan bare ringe til politiet, de kommer alligevel ikke før efter klokken 24 m.m . En dag gik der en af dem og skreg han ville skide på alle sine naboer fordi han ikke kan spille høj musik som det passer ham. Jeg har også haft dem rendende udenfor min hæk midt om natten og det er ret generende selv om man prøver at huske på at de er unge. En dag hvor en af naboerne spagfærdigt bad om nattero kl 4 da han skulle på arbejde sad de og gjorde nar af ham og råbte tilbage han skulle se at få sig et liv. Hvilket vel er lidt svært når man i en hel måned eller mere ikke kan få ro om natten. Det er ikke kun helt unge der opfører sig uanstændigt og som om de ejer hele verden. Jeg håber i anmelder dem for for hærværk hvis det fortsætter. Der er ikke andet at gøre og så håbe de bliver trætte af det. Jeg håber i ikke skal til at kæmpe med sådan nogle. For det er ikke morsomt. Jeg har også fået smidt frugt ind på min dør og vågnede med et chok og har måtte gå og rydde deres flasker og dåser op. Desværre er der jo nogen som ikke helt har lært at leve i et fællesskab i ro og fordragelighed selv højt op i alderen. Man kan jo altid ringe til politiet eller tage et billede af dem. Det er rigtig trist. Da også for dem selv skulle man mene. Der må jo være gået et eller andet galt i opdragelsen og i flok er de altid meget værre. Jeg synes faktisk det var flot i gik hen og bad dem forlade naboens grund for mange er da bange for sådan en flok rødder.

• #2   8. mar 2015 Heldigvis bor vi i en lille by og så i udkanten af byen på en lille privatvej, så for det meste er her meget stille og roligt.
    Men jeg håber ikke det er noget vi skal til at døje med. Ungerne påstod ganske vist at de boede på vejen, men de kunne sørme ikke lige sige hvor det var.... men vi kender sådan set også alle på vejen, så vi ved jo at de ikke høre til her.
    Vi prøver at sprede hvad der er sket i kvarteret, og så må vi håbe der måske er nogle forældre der "genkender" deres afkom og tager en alvorsord med dem!

Men hvis det sker igen, så bliver der nok sat et kamera op, da vi også tidligere har oplevet noget hvor vi har været lidt i tvivl om nogen har været inde og lave noget de ikke skulle.

Kommentér på:
Møgunger >:( godt med chiplem

Annonce