{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
256 visninger | Oprettet:

Om X-tra høje stemmer... {{forumTopicSubject}}

Sad lige og undrede mig over, hvorfor jeg ikke kunne give flere ekstra høje stemmer...
Havde godt lagt mærke til der blev talt ned, men troede faktisk det var fordi hver kat kun kunne få et hvis antal ekstra høje fra alle brugere... :s
Dumme mig... lol...

Nå, men så kikker jeg da bare lidt i FAQ, og der står bare at man kan omrokere og give høj til nogle i stedet for ekstra høj for at frigøre de ekstra høje til andre... forvirrende syntes jeg...

Men hvorfor kan man kun give et vist antal ekstra høje stemmer?
Der er jo så mange ekstra søde katte herinde...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Om X-tra høje stemmer...
  • #1   23. maj 2006 jeg synes det burde være sådan at man optjente en xtra høj for hver måned man var her inde - eller at man i hvert fald havde et lignende system - for hvorfor skulle man pludselig synes at en kat ikke længere fortjener en ekstra høj??!!!
    Jeg har én xtra høj tilbage, og den bliver som udgangspunkt ikke givet væk med mindre jeg virkeligt virkeligt føler mig nødsaget til at give den væk, for det er den sidste, og jeg nægter at tage en xtra høj fra en af de katte jeg har givet den karakter.

• #2   23. maj 2006 Der bliver ikke pillet ved de Ekstra-Høje stemmer forløbigt, da det vil vil være de allerlækreste katte der vil ligger på top listen. Jeg er selv løbet tør for dem, så forstår jer godt. smiley

- Kristina

• #3   23. maj 2006 Øv... kan heller ikke nænne at ændre en ekstra høj til en høj... men ville nu gerne ha lidt mere at gøre med...

• #4   23. maj 2006 Synes også systemet er uretfærdigt overfor nytilkommende katte, man risikerer jo at langt de fleste har delt deres ekstra ud, og så må de nye katte "nøjes".... For hvem vil fjerne en stemme man én gang har lagt - det kan jeg i hvertfald ikke få mig selv til.

Kommentér på:
Om X-tra høje stemmer...

Annonce