Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvis du ikke kan lide edderkopper indenfor :)
  • Thomine
    Thomine Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 2 Følgere: 12 Svar: 177
    #1   21. apr 2015 Ej den er da smart : D..
    Så behøver man heller ikke at slå den ihjel, bare fordi man ikke er så vild med at have den i huset.

• #2   21. apr 2015 Tjoeh, siden jeg er blevet bange for en bestemt slags monsteredderkopper, kan jeg såmænd godt se fidusen, men synes det er en lidt lille "mund" på det sugestykke. Og stankelben (der er mine venner smiley ) er den da for lille til - de risikerer da at brække deres fine små tynde ben.

• M B S
    M B S Tilmeldt:
    apr 2012

Katte: 3 Emner: 19 Svar: 306
    #3   21. apr 2015 Tinka: Ud fra billederne ser det ud til det er den med det store mundstykke han har på hjemmesiden, kan kun finde et billede med det lille mundstykke, så det bare at få en hjem smiley

• #4   21. apr 2015 Mine katte klare dem som ikke sider under loftet smiley

• #5   21. apr 2015 Mine slagter også alt der ikke bør være indenfor smiley

• #6   21. apr 2015 M. B. S. Nåeh ja, nu fandt jeg videoen hvor sugeren vises uden den lille åbning. smiley

Hmm ... kan være sugedimsen kunne bruges til de grimmer-nogen, der desværre er flyttet ind her. Flere gange har jeg fundet dem under pude og dyne, og de er lynhurtige, og så er glas og postkort ikke meget bevendt. Og jeg skal ikke nyde noget af at røre ved dem.

• #7   21. apr 2015 Den kan sgu ikke klare de lede kæmpe husedderkopper som bor her! smiley

• #8   21. apr 2015 Ja, der skal nok være nogle XXXL-edderbasser der er for store til røret.
    Haha, jeg ser for mig, at man midt om natten farer ud af huset med en tændt sugedims, hvor der for enden sidder en edderkop, der hverken kan komme frem eller tilbage smiley

• #9   21. apr 2015 Haha Tinka, det gav mig nogle meget sjove billeder i hovedet smiley :D smiley

• #10   21. apr 2015 Nu skal i huske, at sådan nogle edderbasser gør en masse godt smiley tænk på alle de insekter de æder og faktisk også mange små edderkopper.

Og så er de jo egentlig smukke smiley altså når de sider ude på den rigtige side af vinduer smiley
    Den her boede uden for mit vindue det meste af sidste sommer, den blev større hen ad vejen smiley

profilbillede
  • #11   21. apr 2015 Her ser i bedre størrelsen på min edderbasse smiley

profilbillede
  • #12   21. apr 2015 Korsedderkopper har jeg som sådan heller ikke rigtig noget imod (ud over at de bider smiley ). De passer jo mest bare sig selv.. Og holder sig mest udenfor synes jeg..
    Hvorimod hus edderkopperne og jagt edderkopperne invaderer ens hjem smiley

• #13   22. apr 2015 Årh, den er flot, den korsedderkop, Jette. Edderkoppernes svar på stribemisser smiley
    Og smukt foto med den lyseblå baggrund og de små detaljer med æg og glitrende spind.
    Mit korsedderkoppefoto er ikke nær så flot, men stadig en fin edderkop, selv set fra undersiden.

profilbillede
  • #14   22. apr 2015 Og nu kommer der et foto af en grimmer-en (ikke egnet for araknofobikere!)
    Er det en slags husedderkop eller hvad?
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...

profilbillede
  • #15   22. apr 2015 Sådan nogle har jeg også. Altså den sidste. Jeg har også dem der er større og sorte med længere ben. Mejere (stankelben) har jeg kun i haven.

• #16   22. apr 2015 Jeg havde også besøg af en korsedderkop sidste sommer, desværre kunne jeg ikke komme om og få et billede af dens overside, da den havde lukket et hjørne af med sit spind smiley

profilbillede
  • #17   22. apr 2015 # 15) Ninna - Uh, store grimmer-nogen burde blive ude i haven. smiley
    Tror forresten at Lotte og Rødderne engang har fortalt mig at den sidste er husedderkop - måske der er forskellige slags husedderkopper, for jeg synes ikke helt den ligner dem jeg googler.

Mejere og stankelben er fine, men ikke det samme.
    Her er en mejer:

profilbillede
  • #18   22. apr 2015 Her er et stankelben smiley (som jo ikke har noget med edderkopper at gøre)

profilbillede
  • #19   22. apr 2015 Jeg må være edderkopperacist - synes at mejere og korsedderkopper, og nogle andre jeg ikke kender navne på, er så fine, og de må gerne være inde i huset.
    Men de grimmer-nogen har jeg nærmest fobi for :-S

Også dem herunder (og de bider slemt, har den anden Lotte fortalt mig). Dem kan jeg SLET ikke ha'!

........og så har jeg lagt alle mine edderkoppebilleder ind i denne tråd.

profilbillede
  • #20   22. apr 2015 Ja og så går de på jagt efter fluer, myg og alt andet som kryber rundt smiley
    Men jeg er heller ikke vild med, når de er så store, at man kan høre når de går hen over gulvtæppet smiley min far havde på et tidspunkt 8 stk. Og han sagde bare til mig, hvis du ikke kan lide dem så sæt fødderne op i sofaen smiley hans kone er ikke tilhænger af, at aflive husdyrene, men her bliver de sat ud, hvis jeg ser den før kattene.

• #21   23. apr 2015 Dem vi har er store husedderkopper og de er ikke bare store, de er kæmpe! smiley De er meget større end alle dem I viser billeder af. De er nok omkring 7-8 cm.. Hader dem!!

• #22   23. apr 2015 # 20) Her i huset er der meget edderkoppespind om efteråret. Og ALDRIG har jeg set en myg i et spind. Derimod mange stankelben , og dé bliver altså reddet!

# 21) Ja, så store edderkopper synes jeg også gør sig bedst udenfor. (Men der er vel en grund til at de hedder HUSedderkopper smiley ...)

Kommentér på:
Hvis du ikke kan lide edderkopper indenfor :)

Annonce