{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
731 visninger | Oprettet:

ARGH! Fulde mennesker med donkrafte! {{forumTopicSubject}}

Nej nu har jeg aldrig!

Hører lige nu i radioen en historie om et ægtepar, der efter en fest har kørt en kat over!!
Og hvad gør de så?

Jo, går da ud og finder donkraften frem... Der sidder så den hersens kat i vejkanten som de så går over til og knalder ned med donkraften!

Da de så kommer hjem, ser de at der er viklet et kattelig rundt om deres køler... altså den kat, de kørte over...
Men hvad så med katten i vejkanten, de myrdede med donkraften????


Ja, om det er en vandrehistorie eller ej, så syntes jeg det simpelhen er for meget!
Man kan da ikke bare myrde katten med en donkraft???

Har også hørt, med stor foragelse, fra gamle bekendte hvordan de har kørt en kat over, der så ikke var død med det samme... hvorved vedkommende BAKKEDE hen over den stakkels mis op til flere gange... da den så STADIG ikke var helt død, gik de ud... og vred halsen om på den...


Det kan gøre mig så arrig...!
Et eller andet sted sidder der måske en lille pige, hvis kat er løbet væk, men en eller anden halvfuld stodder er ved at lave hjulspin over liget af den... smiley

Har simpelthen hørt SÅ meget om de her brutale aflivninger af katte og også andre dyr for den sags skyld...
Hvordan har nogen mennesker samvittighed til sådan noget?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ARGH! Fulde mennesker med donkrafte!
  • #1   24. maj 2006 Hvis man ka se at katten er meget medtaget syntes jeg at det er iorden at gøre det samme som Julie's kæreste smiley

  • #2   24. maj 2006 Det som Julie's kæreste gjorde, er heller ikke så voldsomt...

    det der gør mig arrig er dem, der måske pander en forkert intetanende kat ned, eller dem som vælger at aflive en påkørt kat ved at bakken hen over den og påkøre den igen og igen... eller smadre den med en donkraft... og så bare køre sin vej igen...


  • #3   24. maj 2006 Hmm... det er da godt at høre katten kom sig!

    Men han var da noget af en spade ham billisten! Bare gogge katten ned mens der endda er børn der ser det... uden at vide om katten overhoved er kommet noget til... Igen bevis på nogen mennesker bare tænker med røven... (sorry mit sprog)


Kommentér på:
ARGH! Fulde mennesker med donkrafte!

Annonce