1.099 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Perle´s killing, Azizam - Perle´s killing, Azizam -

- har det strålende!

Den kravler rundt, sutter (drikker), miv´er, og Perle er en meget omsorgsfuld mor, som er dygtig til at beskytte den lille! (Hun rev ud efter mig i aftes, da jeg ville røre ved killingen.) *SSS*

Perle forlader kun fødekassen når hun skal på bakke, eller have noget at spise eller drikke. Og jeg er næsten konstant ved siden af, da jeg er frygtelig bange for at Perle ved et uheld skal komme til at lægge sig på killingen, og derved kvæle den. Men Perle får rigtig meget ros, og om ca. fire timer (kl. 10:05) bliver den bette pjevs et døgn gammel. ((c: )

Og så god morgen til jer alle, og ha´ en god søndag! *SSS*

Poteknus & -kram herfra.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo bag kasse i mit skur 600 kr.
  • Sprøjtning af hvepseboer (app vil ikke tilføje billeder) 1.200 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Perle´s killing, Azizam -
  • #1   4. jun 2006 Oops, jeg mente selvfølgelig ´...om ca. tre timer...´

• #2   4. jun 2006 Jeg tør næsten ikke forlade killingen, selvom jeg godt ved at Perle gør´ alt hvad hun kan for at passe godt på den. Men frygten for at Perle ved et uheld skal komme til at lægge sig på den ligger der, selvom Perle har givet udtryk for at jeg rører for meget ved hendes killing.

Skal jeg lade hende klare det selv, og lade killingen være i nogen tid, og så ellers håbe på det bedste, eller er det rigtigt af mig at tage killingen op hver gang Perle kommer ind i kassen, og indtil hun lægger sig? Perle kan ikke så godt lide det.

Poteknus.

• #3   4. jun 2006 Okay, tak for rådet søde Tina!

Men sker det ikke at moderkatte lægger sig på deres killinger ved et uheld, og kvæler dem, da de jo er alt for små til at stritte imod?

Poteklem.

• #4   4. jun 2006 Det skal lige siges, at hvis Perle forlader kassen for f. eks. at spise, og bare den mindste piven fra Azizam, så er hun tilbage hos den. Hun er en meget omsorgsfuld mor! <33

• #5   4. jun 2006 Men hvis hun lægger sig på den ved et uheld, så er Azizam for lille til at stritte imod, og kan jo heller ikke pive, hvis hun ikke kan få vejret.

• #6   4. jun 2006 Tak søde! Jeg må stole på Perle noget mere... - Men du har ret. Det er bare så svært, når man er bange for alt hvad den kæmpestore verden har at byde sådan en lille, forsvarsløs killing som Azizam!

Og vil så nødig miste hende, efter alt hvad både Perle og jeg har været igennem med hendes forrige fire, der alle døde.

Men Perle er en meget kærlig mor, så du har nok ret i at hun nok skal klare den selv!

Poteknus.

• #7   4. jun 2006 • ¤**˜•Tina M•˜**¤ •

Det var vist noget med at perles sidste killinger var født meget for tidligt.

- Johanna A. K. M. I. L. S. S. Brüel -
    Håber ikke det gjorde noget at jeg svarede..... :o)

• #8   4. jun 2006 Nu har Perle ikke været inde hos Azizam i ca. en time. Skal jeg være nervøs?

Jeg ved hun kommer farende, hvis jeg går ind til Azizam!

• #9   4. jun 2006 Eller kommer hun bare ind til hende, når hun kan høre Azizam kalde? Azizam sover lige nu.

Jeg er nervøs!

• #10   4. jun 2006 * Poly-Cats * . ===>>

Det gør´ intet at du svarede for mig søde! *SSS*

• #11   4. jun 2006 Nej bare rolig Johanna
    Mormis trænger til små pauser, og det er jo fint når killingen sover. Hun skal nok gå derind hvis den vågner og kalder.

• #12   4. jun 2006 Bare rolig. Hun gik ind til hende lige efter min seneste besked, og blev der i ca. tre kvartér.

Jeg har også lige givet alle kattene ovnstegt vildlaks u. skind og ben, og Perle fik jo selvfølgelig en skål for sig selv inde hos hende og Azizam.

Tjah, jeg kan jo slet ikke lade være med at forkæle dem, de små! Og Perle har brug for noget ekstra lækkert, da hun jo skal producere nok mælk til hendes lille pige. Og så får de andre også - de skal sandelig ikke snydes, og det ville også have været synd!

Killingen bliver ikke kold - bare rolig! Jeg har lagt et blødt stykke stof inde i kassen, som Azizam´s kløer ikke hænger fast i, og det er blødt, lunt og godt.

Nogle gange når Perle er inde i kassen, så kan man høre suttelyde lige når Azizam får fat i dievorten, og det er en glædelig lyd, for er så glad for at Perle har nok mælk!

Poteknus herfra.

• #13   4. jun 2006 Mange tak Cille! *SSS*

Poteknus.

Kommentér på:
Perle´s killing, Azizam -

Annonce