sofus forsvundet {{forumTopicSubject}}
jeg skriver dette indlæg for en venindes skyld. det er alng tid siden nu, men ville lige prøve en sidste gang.
sofus var en grå huskat født omkring d. 21 maj 2005. han forsvandt kort før juleaften 2005. jeg ved det er alng tid siden og det er meget usansynligt at han bliver fundet, men det er fordi vi tror ikke han er blevet kørt ned fordi vi har kikket rundt i alle kvatere i byen og på alle veje eller grøfter, og der er intet spor af ham. vi tror at sofus er blevet taget til sig af en anden familie, fordi han jo stadig var ret lille killing da han forsvandt :o)
derfor tænkte jeg, at hvis en anden familie havde taget ham, kunne det jo være de havde sat ham her ind.
da han forsvandt havde han et spraglet(forskellig farvet) halsbånd på med en lille klokke i. han var ikke kastreret eller øremærket(efetr som dyrelægen sagde det var for tidligt)
men han var helt grå...
det kunne jo være i viste om der til fældig hvis var nogen her inde der havde en grå kat de havde fundet fra omkring december :o)
håber i vil hjælpe
INGEN DUMME KOMENTARER TAK!
maj 2006
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 4 Svar: 68
ups :o)
maj 2006
den ligner heldighvis ikke sofus hehe
maj 2006
maj 2006
Tutellut Tut: jeg tror ikke ræven har taget sofus fordi han var jo omtrent et halv år da han forsvandt, men selvfølgelig kan man aldrig vide, for de boede lidt tæt på stenskoven....
og med det med efterlysningssedler. jo vi har skam sat over hele byen lige efter han forsvandt, men ingen svarede og senere fandt vi ud af at nogle idioter syntes det var skægt at pille sedlerne ned eller tegne på dem :oP
men det er rigtig trist ...
maj 2006
sofus forsvundet