{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
278 visninger | Oprettet:

Jeg har bolig-kuller... {{forumTopicSubject}}

Uhhh.... kender I det med, at man går og glæææææder sig til noget, og det bare virker som om der er lysår til...?

Igår brød en årelang drøm frem i mulighedernes lys, og nu ser det ud til at den kommer i opfyldelse til næste år... forhåbentligt... smiley

Min kæreste og jeg snakkede om det igår, og vi er nu blevet enige om, at når jeg er færdig til jul med min uddannelse, så skal vi på bolig-jagt!
Vi vil undersøge med banken om, hvorvidt vi står... har selv regnet på det, og det ser lyst ud... smiley

Så nu er jeg da helt oppe og køre... den rigtige bolig kan betyde meget i min drøm om at blive selvstændig, og drømmen om at få et opdræt... Vi er nemlig blevet enige om at udelukket gå efter gårde...! smiley
Masser af plads, masser af grund, gerne en lade og et værksted, så er den hjemme... vel og mærke til samme pris, eller billigere end hvad man kan købe på denne side af bæltet....

(Vores nabo har et hus til salg her i jyllinge på 70 kvm til 2,5 mill.... Sygt ik...? Når man kan få en hel gård til under en mille i jylland...)

Puha... er sådan helt kuldret, og kan slet ikke lade være med at kikke på nettet efter hvad der er til salg lige nu... bare for at drømme lidt mere... heh...
Måtte bare ud med lidt af min sindssyghed... Wee... smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg har bolig-kuller...
  • #1   9. jun 2006 Jow jow kender det godt *sss* en dejlig tid

• #2   9. jun 2006 Puh ha har godt nok også brugt meget tid på at glo i ejendomsavisen- det giver gode dagdrømme*s* Men tillykke med det.. Jo min fætter har købt et hus, som koster det samme som min 1´er.. Held og lykke med jagten

• #3   9. jun 2006 hm, ville også gerne ha et nedlagt landbrug el lign el bare et hus med godt stort værksted/garage, men øh de er så pissedyre husene her i århus kommune, man får intet fornuftigt til under 1½ million, har ellers kig på flere gode emner, men de er for dyre eller ligger udenfor landets lov og ret, flere af de husejere jeg kender ville ikke engang ha råd til at købe deres eget hus hvis det blev sat til salg, syntes det er helt vildt ude i skoven med de dyre priser
    min tidligere chef som boede ude i egå på en grund direkte ned til vandet har lige solgt hans hus for 5,3 mill, for 2 år siden blev det vurderet til 3,1 mill, det er 2,2 mill fortjeneste på 2 år, han gav 900.000 kr for huset for 27 år siden

• #4   9. jun 2006 tigger; ja det er vanvittig i århus.. Er os ved at indse at min drøm om et hus på landet, nok ikke bliver en realitet.. Vil os gerne bo i nærheden af min søster og forældre (solbjerg/åbyhøj)

• #5   9. jun 2006 Så må i jo flytte til Fynsland der ka i få jeres drømme opfyldt med hus på landet til få penge *sss*
    Bor selv på et landsted med masser a plads til både det ene og andet *s*

• #6   9. jun 2006 Lena C: ja, altså synes jo Fyn er et dejligt sted.. Boede ca 5 år der.. Og min mors familie er fra Odense..Men det virker bare så langt væk:-)

• #7   9. jun 2006 ja man har jo altid et sted hvor man gerne vil bo smiley men der er meget forskel på priserne her i landet

• #8   9. jun 2006 har været inde og lave sådan et økonomicheck på nordeas hjemmeside hvor man ka få at vide hvor dyr en bolig man ka købe,
    hvilke ønsker man har hvad angår forbrug osv
    til sidst i spørgeskemaet spørger de gud hjælpemig hvilken kommune jeg ønsker at købe bolig i, da jeg så skrev århus kommune kunne vi låne 1,2 mill, der grinede jeg godtnok, 1,2 mill til et hus i århus kommune, godaw do

• #9   9. jun 2006 tigger... hehe... ja, det bliver nok ikke Århus kommune... det er ellers i Århus kærestens familie holder til, meeen, jeg har aldrig sådan villet bo lige ret op ad svigermekanikken... hihi...

Så en gård ved Grenå til ½ million... men den var så også derefter...
    Til gengæld, er man klar til at flytte nord eller syd for Århus, så er det billigere...
    Har set mange drømme-gårde (som selvfølgelig stadig kræver lidt renovation...) mellem 400.000 og 800.000.... smiley

• #10   9. jun 2006 julie- jatak, såadan nogle har jeg været ude og kigge på, de er fine nok hvis man gider hælde 1 mill i dem de næste 10 år, har 3 kammier der har købt hver deres hus i nærheden af hovedgård, de har ca lagt mellem 7-900000 kr hver og der skal bare laves en hel masse og helt ærligt jeg gider squ ikke knokle med at isatndsætte et hus osv, så jeg er jo nok nød til den dyre vej

• #11   9. jun 2006 Har lige prøvet den der beregner på Nordea... vi kan låne 1,4 mill i Århus.... hmmm... og det er vel at mærke med samme økonomi, som vi har nu... (Jeg er på elevløn...)

Men vil faktisk hellere købe en gård, der koster under en mille, for selv om der skal skydes penge i den, så kan man virkelig selv give den præg...
    Nu arbejder jeg så også med byggeri på en måde, da jeg er ved at uddanne mig til teknisk designer, og har en stor gør-det-selv person i mig... hehe... smiley
    Jeg er allerede igang med renoveringen inde i hovedet, bare jeg ser en plantegning!

• #12   9. jun 2006 så er det ski da godt vi kun bor til leje

• #13   9. jun 2006 Heh... ja, man kan dælme være heldig, Bente...

Vi har heller ikke noget, vi skal af med først... det hus (eller hvad man vil kalde det) vi bor i nu, er en lejebolig... Det er et anneks/gæsthus nærmest... det er som at bo i sommerhus... heh... det ligger på samme grund som vores udlejers hus... vi har 3 måneders opsigelse, så det bliver ikke så svært at slå til, hvis det er... smiley

Kommentér på:
Jeg har bolig-kuller...

Annonce