{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
384 visninger | Oprettet:

så det weekend {{forumTopicSubject}}

så blev det endnu engang weekend og det bar dejlig, hvad skal i så fordrive weekenden med, jeg skal nok ha rengjort bil imorgen inden næste weeks kæmpe opeltræf, søndag skal jeg i djurs sommerland med den lokale opelklub, vi skal ud og lege. og idag er der også kun 6 uger til min ferie starter

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  så det weekend
  • #1   16. jun 2006 jeg skal læse til tyskeksamen smiley virkelig skøn måde at tilbringe sin weekend smiley men når den er overstået er jeg STUDENT, det er noget der motiverer smiley

• #2   16. jun 2006 tigger. er du medlem af opelklubbeb?

• #3   16. jun 2006 Jeg har arbejdweekend - det er så dejligt når det sker smiley

• #4   16. jun 2006 vi skal til 75 års fødselsdag imorgen, og søndag skal bare bruges til at slappe af, lade op og holde i hånd, for manden begynder på aftenarbejde mandag, og så er det ikke meget vi får set til hinanden..

• #5   16. jun 2006 hmm... jeg har fået den fantasktiske opgave at male mine forældres skib og ja det er et skib- alle folk tror det er en eller anden form for færge når de ser den.... stort arbejde men forhåbentlig dejligt vejr...

• #6   16. jun 2006 Jeg starter weekenden (i dag) med trøstespisning. Har været til jobsamtale men fik ikke stillingen - arghh altså.

Nåh, men lørdag og søndag regner jeg ikke med at blive rendt over ende af familien med både fo'bol' og Tom Kristensen at hamle op med, så planen hedder oprydning og udmugning - i den grad det er til at holde ud i min sauna af en lejlighed. Måske kattene skal proppes i transportkasser en halv times tid, så jeg kan få luftet godt og grundigt ud også.

Og så vil jeg forsøge at få sat min nye dvd-afspiller til (dog uden de fine surround-højttalere til at begynde med) så jeg kan komme til at se nogle af de bjerge af dvd'er jeg har anskaffet mig men ikke har fået set endnu ;o)

Hvis nogen skulle have overset det i mit indlæg....så er jeg så absolut ikke sommermenneske. Nej tak - giv mig en god vinter eller et tørt forår - men ikke lummerhedebølgevarm sommer *GG*

• #7   16. jun 2006 vibe a- ja jeg er medlem af østjysk opelteam og er aktiv bruger på opelpower også

• #8   16. jun 2006 Jeg tror at jeg vil bruge min weekend på mine dyr samt måske sidde og beundre mine killinger som er ved at få øjne og give deres mor en del komplimenter for derefter at smutte ud for at købe lidt mad til vovsen som har HD og derfor skal på skånekost og jeg selv vil have nogle jordbær som jo er lige så gode som de danske og ikke koster særligt meget (10,-) så det er da til at overkomme. Derefter når de så er ordnet så er det ud i haven på et skyggefuldt sted og dele dem med hunden mens at de små mislinger går rundt i løbegården og Lucas han synger for mig så det er en sand fryd samt fuglene de klinger i med en skøn duet så der er intet da kan slå mig af pinden håber jeg så længe at de små kan klare sig og det forhåbenlig også godt så det er min weekend for mig og mine men måske en køretur kan komme på tale hvis jeg kan finde et spænde sted at besøge hvem ved ikke mig endnu men måske jeg kan finde på en overraskelse

Mega Knuzere

Lene M.

• #9   17. jun 2006 Igår (fredag) var jeg til mariborock, hvor jeg hørte Gnags og Big fat snake, det var rigtig godt!

Lørdag + søndag skal jeg arbejde, og være sammen med kæresten.

• #10   17. jun 2006 Ej jeg tror bare jeg smutter i byen det er et stykke tid siden altså hvis ikk man tæller igår med hihi, så er der nogle der er friske så er jeg til at finde i Slagelse

Poteklem Nikie

Kommentér på:
så det weekend

Annonce