347 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

HJÆLP vedr. AnnaBella HJÆLP vedr. AnnaBella

Ja, nu er det altså gået for vidt. jeg har lige været til dyrelæge med Fergus fordi AnnaBella har bidt ham. hun har simpeltheld bankede døren op og flensede ham! og oven på det er hun gået i løb så hun gider ikke killingerne! jeg tror desværrer hun skal afsted nu. jeg ved godt at killingerne kun er 8 uger men Fergus og Gianna var her altså først og Gianna er også gravid nu! Jeg har et hjem til AnnaBella, jeg har bare brug for at vide om det er helt galt det jeg gør! Stakkels Fergus er så bange at han gemmer sig hele tiden. jeg risikere at øddelægge min egen kat! knus

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.
  • Opsætning af malertape 800 kr.
  • Tv Kommode, en tæppe og en mikrobølgeovn 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP vedr. AnnaBella
  • #1   27. jun 2006 nej, hende der ville have mor mis vil ikke have killingerne da de bor på en gård og desuden har jeg jo fundet hjem til alle mislingerne...jeg håbede bare på det kunne holde lidt i nu men det går ikke. bare jeg nærmer mig Fergus kryber han sammen....han er bange for hens egen skygge lige nu. men killingerne spiser jo alle selv og vejer næsten alle sammen et kilo. og de kan nemlig godt sammen med Fergus og gianna så de bliver ikke lukket væk fra katte! HJÆLP MIG TINA, du er så god til sådan noget.

• #2   27. jun 2006 tak mette, fordi jeg er ved at gå ud af mit gode skin....og det er alle kattene også...jeg ender sku som den skøre kattedame ligesom i Simpsons!....

• #3   27. jun 2006 tusind mange gange tak for alt jeres støtte og hjælp. det er bare så dejligt at man altid kan få et godt råd her på kattegalleriet. krammer.

• #4   27. jun 2006 og Mette, held og lykke med Bølle og Fie. jeg håber det hele går godt. knus

• #5   27. jun 2006 Mette, ja, det tvivler jeg ikke på- han er jo en dejlig kat.

Kommentér på:
HJÆLP vedr. AnnaBella

Annonce