{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
333 visninger | Oprettet:

Ventilator & kat. Bliver de venner? {{forumTopicSubject}}

Jeg har endelig fået sat min loftventilator op.. Puha, tror ikke jeg har svedt så meget nogen sinde, taget i betragtning af jeg egentlig ikke lavede noget fysisk hårdt.. Der var bare så varmt oppe under mit loft.. Hehe.. Men nu sidder en der, og den er super lækker..

Det sjove ved det, det er at nu har Mischa siddet det sidste kvarter og stirret på den.. Hun har ikke helt fundet ud af endnu om hun skal forsøge at angribe den, eller om hun skal acceptere den.. Hehe.. Hårene rejste sig på ryggen af hende da hun opdagede den, og så har hun siddet der siden.. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ventilator & kat. Bliver de venner?
  • #1   17. jul 2006 Hehe, det kan jeg forestille mig smiley Og her er der dårlig nok 2 meter til loftet.. hehe..
    Den kører også bare i døgndrift fra nu af og til der kommer sne.. hehe smiley

Jeg er spændt på at se hvornår hun opgiver at glo på den.. Hun må få ondt i nakken på et tidspunkt.. hehe smiley

• #2   17. jul 2006 her går begge katte en kæmpe bue udenom de ventilatorer vi har opstillet, dog har daffy parkeret lige i udkanten af den ventilators blæselinie vi har stående i stuen, så mon ikke han nyder det også, men fårk det er bare hulens varmt, glæder mig ikke til at komme på job imorgen, vi har ca 35 grader og luften bevæger sig ikke overhovedet

• #3   17. jul 2006 Tror nok hun skal vænne sig til den.. Da jeg havde kolonihave havde jeg en i loftet og efter 1 uges tid havde mine accepteret den helt de gik ikke og kiggede op på den længere men fadt ud af den var dejlig at ligge under når det var meget varmt!!! Jeg har en stor en på fod nu og den nyder de alle... Elmer synes vist godt nok den er dum nogen gange for så slukker han for kontakten!!!!

• #4   17. jul 2006 Hehe, nej, hun ligger der ikke endnu.. smiley Hun blev kun lige 5 min mere efter jeg skrev indlægget.. Hehe..

Jeg har købt min i Bauhaus da den var på tilbud, til 500 eller 300 kr.. Kan godt nok ikke huske det.. Men den er skøn.. Hehe..
    Den kan både blæse luft og ventilere luft.. Det vil sige, den kan blæse ting væk elelr den kan gøre så luften cirkulerer uden den blæser ting væk.. hehe, lyder lidt forvirrende smiley

Kommentér på:
Ventilator & kat. Bliver de venner?

Annonce