{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
334 visninger | Oprettet:

så er myrejagten gået ind {{forumTopicSubject}}

hehe..
Dharma Lulu har fundet et par myre på mit gulv - desværre minusset ved at b i hus om sommeren - og når man har både hund og kat tør jeg ikke sprede gift.. Nå men hun jagtede de her myre på gulvet - hold kæft det så hysterisk morsomt ud.. :o)
De er nu kære...

og så har hun fået øje på sig selv i mit spejl der er i mit tøjskab.. så provokere hun sit eget spejlbillede.. GG

De kære små

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  så er myrejagten gået ind
  • #1   25. jul 2006 ja, de satanste myrer, i fredags da fruen i huset kom hjem og ville ud på terrassen vrimlede det med myrer ved terrassedøren, bare desværre på den forkerte side, nemlig inde i stuen, hun fik dem så fjernet, men da vi havde været ude at handle senere og kom hjem var de der igen, igen blev de støvsuget op og jeg gik fluks igang med at finde ud af hvordan de kom ind, det viste sig at det 4 år gamle rækkehus vi bor til leje i er ren byggesjusk, jeg pillede gulvpanelet af og opdagede at der under/bag panelet var direkte adgang til jorden, de havde ikke fuget ud til kanten osv, det måtte jeg så selv lige ordne, det har indtil videre holdt dem ude. men men så i lørdags da vi skulle grille så vi tonsvis af myrer ved terassedøren heldigvis på selve terassen, dem fik vi så slået ihjel med masser af kogende vand, og jeg ville squ hitte ud af hvor deres bo var, så jeg flåede noget af terassen op uden held, men da jeg så gik om på siden af huset vrimlede det med myrer og jeg fandt boet, det fik så igen masser af kogende vand+ div spændende ting som myrer ikke ka lide, vi har ikke set dem siden og heldigvis for det, gider altså ikke ha myrer inde i mit hus

Kommentér på:
så er myrejagten gået ind

Annonce