{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
437 visninger | Oprettet:

Forbandede tyveknægte!! {{forumTopicSubject}}

Min kæreste har lige ringet til mig... han havde heldigvis fået en arbejdstelefon, da han skal køre mad på amager de næste 5 dage, mens vores arbejdsgiver er i jylland...

Og lur mig så ikke, om 2 knægte på scooter havde fisket deres små pilfingre ind i madvognen og stjålet kærestens telefon mens han var oppe med mad...!!
Sådan nogle møgunger!!!!

Der var så nogle der rent faktisk kendte drengene, og nu prøver min kæreste at få fat i politiet, så de kan hive fat i dem... hvad fanden bilder de sig ind???
Den telefon havde jeg sparet alle mine penge op til og givet i fødselsdagsgave til kæresten... og så kommer der sådan et par snothvalpe og tror de har ret til at bryde ind i andres biler og snuppe ting...

FØJ!

Måtte lige ha luften ud, for er så tæt på at suse til amager og gå amok på de lømler!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af Philips Hue Simirue panel på soveværelse (lampe) 590 kr.
  • Nedrivning 1.000 kr.
  • rengøring 100m2 900 kr.
  • Min ene stikkontakt virker ikke 600 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Tilslutning af opvaskemaskine 510 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forbandede tyveknægte!!
  • #1   29. jul 2006 Ja, jeg bliver sgu så harm over folk ikke kan holde deres pølsefingre for sig selv...

• #2   29. jul 2006 min kæreste fik stjålet hans bærbabar computer, telefon og 300euro. fra hans lastbil, han stod lige nede ved enden at trækkeren... jeg blev bare så gal.... jeg havde lyst til at køre til frankrig og tale alvorsord med de lømler.... så jeg fårstår dig udemærket.....

Kommentér på:
Forbandede tyveknægte!!

Annonce