{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
817 visninger | Oprettet:

Anekdote om katte og flytning *gg* {{forumTopicSubject}}

Vi er jo, som mange nok ved, igang med at flytte. Da vi ikke kan komme tilbage hertil og hente ting vi evt. har glemt, er det vigtigt at vi ikke glemmer noget, men det er fandme svært når man har nogen i husstanden som hedder Nova og Røskva.

De springer op, ned, ud, hen, over flyttekasserne konstant, og her til aften kom jeg faktisk til at lukke Nova inde i en flyttekasse, fordi hun de 2 sek jeg kiggede væk, sprang op og gemte sig i flyttekassen *gg* Så jeg bar den hen i bunken sammen med de andre flyttekasser og idet jeg sætter den ned, hører jeg et miv... Og en lille pote stikker ud kassen og slår mig *gg* Så pakke ud igen og rage hende ud... suk..

Røskva "hjælper" med at pakke glas, tallerkener og andre skrøbelige ting ind. Dvs. jeg pakker ind i avispapir, hun pakker ud igen GRRR og så siger jeg: "Du hjælper altså ikke, Røskva" og så kigger hun uskyldigt på mig og vælter min ko-kande ned fra bordet, så den går i stykker smiley Hun tror vist det er en opfordring til at hun skal "hjælpe" mig *gg*

Min pointe er at jeg vil have en kattesitter, mens jeg pakker kasser *gg* en der kan underholde og nusse kattene, så jeg ikke skal få stress over hvor de nu er, og hvad de laver.. ligeså snart her er stille mere end 5 min, begynder koldsveden at løbe ned af min ryg og jeg tænker: 2Hvad har de nu gang i?"... Har indtil videre idag reddet min karaffel 3 gange *gg* de er ellevilde med den, af en eller anden grund... nok fordi det er SÅ sjovt når mor kommer gungrende og snupper den smiley

Hmm, det blev et lidt langt indlæg om intet særligt, men brugte det lige som en undskyldning for at lade være med at pakke...

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Anekdote om katte og flytning *gg*

Annonce