567 visninger
|
Oprettet:
Opvaske maskiner råd søges. {{forumTopicSubject}}
Jeg har aldrig ejet en opvaske maskine. Da jeg er nu er blevet mere syg af min KOL har jeg tænkt på om ikke det kunne betale sig at købe en nu og om jeg ikke ville kunne spare lidt tid på det daglige hjemmearbejde. Jeg har tænkt på det skulle være en bordmodel da det mest er til daglig mindre opvask. Er der nogen herinde som kender de små bordmodeller og ved hvor gode de er. Eller kan anbefale en model. Alle jeg selv kender har nogle af de store modeller. jeg synes selv de fylder for meget.
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 67 Katte: 4 Emner: 75 Svar: 9.174
For mig er det en lettelse ikke at stå med armene op i arbejdsstilling og have hænderne i sæbevand.
Tid spare du nok ikke, og jeg har lært, at der ikke må skylles af, kun skrabes med en dejskraber, maskinen skal have fedt.
Min køre hver anden dag ca.
jul 2012
Følger: 3 Følgere: 26 Katte: 1 Emner: 65 Svar: 1.075
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
Ja, det er derfor jeg ønsker mig en opvaskemaskine (engang når jeg er flyttet og får større køkken).
Jeg har ellers altid syntes, det var noget pjat at enlige ikke kunne vaske op på gammeldaws manér. Men må indrømme, at jeg efterhånden er træt af alt det opvask, der altid står fremme og fylder og roder og er i vejen
jul 2012
Måske er det bedre at købe en robotstøvsuger for at spare energi . Prisen er vel nogenlunde det samme. Støvsugning foregår mest på knæ nu og det er blevet hårdt med en firkant af gangen rum efter rum . Så måske er det der, at jeg skal prøve at spare energi frem for på opvasken .
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 67 Katte: 4 Emner: 75 Svar: 9.174
Da jeg skulle have en ny, købte jeg godt nok en 2 i en støvsuger, altså med stang og håndstøvsuger i en, den er dejlig let frem for den store Dyson, men den store skal frem mindst en gang i ugen hos mig, ellers får jeg nyseture pga hustøvmider.
aug 2010
Følger: 49 Følgere: 392 Katte: 4 Emner: 195 Svar: 7.313
Når en opvaskemaskine er færdig og man åbner den - selv efter lidt tid, så stiger der en kemisk duftende lun damp ud, så op med vinduet og væk, jeg tåler det ikke så godt, så det er sikkert værre for dig.
Nu ved jeg jo ikke hvilket stadie du har det i, men det lyder lidt som om at mange af hverdagens småting kræver kræfter - og ja, selv en opvask kan tage luften fra én hvis kapaciteten er knap så god (min astma på en dårlig dag).
Så jeg anbefaler en opvaskemaskine - en af de store og jeg må tilstå, at jeg skyller af, ellers synes jeg at maskinen bliver ulækker! Jeg har en Elektrolux og den fungerer upåklageligt. Det er ikke en der kan en hel masse og den kostede vist "kun" 2500 kr. (tilbud) men husk at tjekke energimærkningen.
Hvis du har råd, så synes jeg også at du skal ofre en robotstøvesuger på dig selv! Så sparer du også kræfter der. Jeg har set en IRobot i drift, og den var virkelig god
Jeg overvejer det selv, så kan jeg spare rengøringskonen
Du skal bruge dine kræfter til det du har lyst til, så søg hjælp til det sure arbejde
okt 2014
Følger: 11 Følgere: 30 Katte: 3 Emner: 22 Svar: 147
Jeg har selv en men købt en ny og er super tilfreds med den .
Vis det eventuelt var så ku du jo købe den anden vi har .
jul 2012
okt 2014
Følger: 11 Følgere: 30 Katte: 3 Emner: 22 Svar: 147
Det var os bare vis du var interesserert .
Opvaske maskiner råd søges.