830 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
6 Svar

8. sep 2011 Følger: 10 Følgere: 17 Katte: 6 Emner: 30 Svar: 1.015
Facebook konto låst Facebook konto låst
Blev idag logget ud af Facebook automatisk og kunne ikke logge ind igen.
Blev bedt om at oplyse navn og fødselsdato samt indsende bevis på dette i form af et billed af sygesikringsbevis o.lign. Hvor jeg selvfølgelig skulle sørge for enten at sløre cpr nummeret eller undgå at fotografere det
Nogle der har været ude for det?
0 synes godt om
sep 2011
Følger: 10 Følgere: 17 Katte: 6 Emner: 30 Svar: 1.015
sep 2011
Jeg tog nogle billeder af mit sb med fødselsdag og navn. Cpr fotograferede jeg ikke. Har sendt det til dem. Men det gibbede altså noget I mig luge da jeg så de skulle have foto af ID
nov 2013
Følger: 14 Følgere: 813 Katte: 20 Annoncer: 2 Emner: 118 Svar: 7.765
sep 2011
sep 2011
Årsag: en person havde meldt den til Facebook fordi hun mente jeg var under 13 år gammel.
Jeg sendte Facebook et billed af mit sygesikringsbevis uden at afsløre læge og cpr nummer. De skulle have fulde navn og fødselsdato. Der ud over fik de et billed af mit kreditkort - igen uden at afsløre følsomme data.
Begge typer tæller som ID identifikation på Facebook. Alligevel blev jeg vurderet til at være under 13 år gammel. På trods af de fik et tydeligt billed af min fødselsdato og år.
Jeg kunne oprette en by konto når jeg blev gammel nok. Det gjorde jeg så samme dag.
Jeg havde sendt en venneanmodning til en ung pige på Facebook via et katte-forum. VUPTI ... 30 min senere ca. Er profilen lukket. Så jeg har en god ide om hvem anmelder er. Vedkommende befinder sig også herinde men er ikke så aktiv.
Naturligvis har jeg blokeret Frøken Dum
sep 2011
Profilbilledet på den daværende konto var af mig og min datter på dengang 6 år
Sådan en lille pige kan ikke stave ret meget og ej heller formulere sig som en voksen skulle jeg mene.
Facebook konto låst