{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Huset styrter ned
  • #1   25. jan 2016 Sådan en nabo har jeg også smiley det høres mest i perioder hvor han drikker meget og sover tungt smiley

• #2   25. jan 2016 Jeg har en genbo (ja staklen er jo alkoholdement) Sommetider går døren op ganske langsomt, det er bælgragende mørkt - også inde hos ham og så kan man høre ham råbe, nærmest med en spøgelsesagtig stemme smiley

• #3   25. jan 2016 Det er nu ikke min nabo, men ham der ejer det hus, hvor jeg lejer et par værelser..hans soveværelse er op ad min stue, men selv i mit soveværelse, skråt over for kan jeg høre ham smiley
    Jojo, man kan godt høre at hàn ikke kan høre.

Mellem min stue og soveværelse, er badeværelset smiley tænk jer selv til hvilke lyde jeg kan høre derinde fra smiley

• #4   26. jan 2016 smiley

• #5   26. jan 2016 Husk
    Vildkattene: Det var dog uhyggeligt. Kan han ikke få noget hjælp. Så havde jeg godt nok foretrukket snorken, hvis jeg skulle vælge. Hvis han fortsætter med at drikke, så bliver hans tilstand jo betydelig forværret. Hvor må det dog være trist at være tilskuer til. Mange gamle alkoholikere ender desværre sådan indtil de dør. Deres hjerne er ædt op af sprut og for hver gang de drikker bliver deres demens tilstand værre og værre.

• #6   26. jan 2016 Øv. Jeg (lydoverfølsomme menneske) synes ikke engang det er sjovt. Jeg søger bolig. og det er sgu svært (umuligt) nok i forvejen at finde et roligt sted at bo uden trafik, skraldeøer, smækken med døre osv. Så det passer mig dååååååååårligt, at man kan høre nabosnorken og den slags gennem vægge. smiley

• #7   26. jan 2016 Britt:
    Han har skam SOSU - men hvad hjælper det når én af dem ikke engang går ind??? Jeg stod engang og betragtede hende og kommenterede: "Er der ikke en borger der skal besøges??" Det kom meget bag på hende og jeg har ikke set hende længe.
    Han er uterlig så det er vist én af dem der ikke er så sjov at komme hos smiley
    Han er tørlagt, de puttede rød saftevand i vinflaskerne....... men han er allerede hårdt medtaget og har ingen pårørende. Sørgelig skæbne!

• #8   26. jan 2016 Tinka:
    Hvis du har råd, så skal du ikke søge noget hvor byggeår er før 1980. Herefter har de isoleret ret godt smiley

• #9   26. jan 2016 Så skal du ikke bo hvor jeg har gjort, man kunne høre om det var damer eller herre der tissede inde ved naboen smiley
    Eller om naboens knægt havde damebesøg, jeg måtte flytte min seng, det var jo ikke til, at sove for smiley
    Og de var træt af min kat Tulla, når hun snakkede ( skreg) i perioder, de vidste så ikke hvad det var for en lyd, men den var høj nok til, at vække mig, uden at jeg havde høreapparatet på smiley og jeg kunne høre når de talte om den uhyggelige lyd som havde vækket den smiley
    Her er ikke så lydt, men den der dybe snorken, den kan høres som vibrationer gennem gulv og væge, selv når jeg har det hørende øre dybt begravet i min pude smiley

• #10   27. jan 2016 Jette - jeg skal vist ikke flytte ud i jeres byggeri - risikerer bare at komme fra asken til ilden så smiley .. og måske JEG ville risikere naboklager over Bjarnes snorken smiley
    Da jeg havde tunghør mjave-kat, rystede jeg i bukserne hver gang der kom brev fra boligforeningen, for var bange for, at det var klager over natlig mjaven. (naboerne hørte dog hende aldrig, sagde de, da jeg spurgte)

Husk vildkattene - jeg har ikke råd til at købe bolig. Det er mere held og muligheder det kommer an på, hvilket er blevet stærkt indskænket efter boligforeningerne fusionerede og lavede fællesventeliste smiley smiley .
    Var der frit valg, ville jeg også helst have noget, der er bygget efter 1998, hvor man begyndte at sikre mod radon - har nemlig for nylig fundet ud af, at alle steder jeg har boet hele mit liv, har ligget i radon-højrisikoområder smiley

Jeg linker lige til fed hjemmeside, som andre måske kan have glæde af www.dingeo.dk (desværre er der ikke oplysninger om nabostøj smiley )

Sorry Anja, meget OT i din tråd.

• #11   27. jan 2016 Det er helt ok smiley

• #12   27. jan 2016 smiley jeg bor også i radon højrisiko. Hvad betyder det for ens helbred???

• #13   27. jan 2016 Hvis du har radon i et ældre hus, kan det give kræft lige som rygning og passivrygning.
    Her er også godt med radon ( tak for linket smiley ) men det er nyt byggeri og det er sikret mod radon.

• #14   27. jan 2016 Det er da godt nok væmmeligt. Mit hus er også så også højrisiko og mine lunger er ikke for gode i forvejen. Der hvor jeg så har søgt ny bolig er det stort set det samme øv. Gad vide hvor meget det betyder, min egen mor fik jo pludselig lungehinde cancer og ingen rigtig kunne begribe hvorfor eller give en forklaring . Man kunne så tænke på om hun havde boet i ejendomme, hvor der var asbest. Jeg ved så ikke om radon er farligt lidt på samme måde .

• #15   27. jan 2016 Gammelt byggeri, 70'erne ser ud til at hele søndersø er en farezone, alt efter hvor nyt hus er. Kigget på lille lejlighed men kan slet ikke slå adressen op??

• #16   27. jan 2016 Det er fra slut 80

• #17   27. jan 2016 det ser heller ikke godt ud i nogle af mine boliger (gamle og nuværende)til gengæld står der ogaå at der er trafikstøj her og der er intet!

• #18   27. jan 2016 Her står der, at der ingen støj er, eller måske ikke er foretaget målinger, men vi har støjværn, vi/ afdelingen har betalt det, så vi kan føre en samtale i haven også når bussen holder i tomgang eller der i perioder køre mange landbrugsmaskiner forbi.

• #19   27. jan 2016 Min lejlighed ligger i "rød alarm".
    Men ved i hvad:
    Jeg orker ikke at tænke på hvad det kan give af sygdomme, for skal jeg da nok blive syg smiley

• #20   28. jan 2016 Britt - Man kan læse mere om radon på dingeo http://www.dingeo.dk/data/radon/
    Jeg blev lige så glad for, at det virker at lufte ud, men det kan så åbenbart gøres forkert, så man kommer til at øge radonniveauet smiley .

Forresten så opdagede jeg dingeo ved, at jeg søgte efter områder med risiko for oversvømmelse (dét ville jeg bare ikke orke!). Men jeg må nok nøjes med at gå efter at undgå støj, for hvis jeg både skal undgå støj, radon, skimmel, og oversvømmelse - foruden alt det andet, der skal tages i betragtning - så bliver det jo komplet umuligt. Man må nok bare acceptere, at det er livsfarligt at leve. Og hellere udsætte sig for radon end bo i lejlighed i etageejendom.

Det er vist alligevel kun 40 år jeg har boet i radonhøjrisikoområder - fandt da et par gamle adresser hvor der var lav og middel. Men så er der også alle årene med skimmelsvamp - utroligt at jeg lever endnu....

• #21   28. jan 2016 Yep!
    Det er livsfarligt at leve - man dør af det! smiley

Kommentér på:
Huset styrter ned

Annonce