904 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Polterabend Polterabend

Hej, jeg er ved at planlægge en polterabend med nogle andre for min bedste veninde. Til sidst på aftenen skal vi i byen i Kbh og der vil vi gerne have at hun skal gennemføre sådan en to do list. Indtil videre har vi:

Kramme fem mænd
Klare en alkoholtest efter 22
Få hale på og få den ned i en flaske

Har nogle gode i enten selv har prøvet, set eller bare tænker kunne være sjove? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Diverse opgaver 4.060 kr.
  • Anthony Bok spisebord 1.275 kr.
  • rengøring 1.000 kr.
  • Montering af skab 1.560 kr.
  • Handyman: lampe og gardin opsætning 800 kr.
  • Fejlsøgning ovn - relæ slår fra 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Polterabend
  • #1   21. feb 2016 ingen bud herfra af den slags, da jeg ikke synes det er sjovt. sidst jeg var til polterabend var vi i hammam og ude at spise smiley

• #2   21. feb 2016 Okay, der er vi jo så forskellige. Det kan godt være at hun ikke skal kramme fem mænd men så give 5 roser væk. Det synes jeg egentlig er okay. Vi er der jo alle sammen sammen med hende og vil også gerne hjælpe.

Men jeg synes også det lyder rigtig hyggeligt med den polterabend du var til N9nna smiley

Der er også lige et tillægsspørgsmål til lege man kan lave der hjemme inden vi tager ud. Vi er selv kommet frem til:
    - At forskellige hold skal konkurrer om at lave en brudekjole ud af toiletpapir
    - Tip en 13'er om bruden
    - Alle skal have en ting med der symbolisere noget for dem og bruden - en oplevelse eller andet.
    - Tur down memory lane med historier om ting vi har oplevet

Og så tænkte jeg at man også kunne have noget med et indslag hvor der kommer en og underviser i et eller andet - salsa eller noget andet sjovt. Nogle gode ideer?

• #3   21. feb 2016 Jeg er heller ikke god til råd i den retning, for jeg ville blive pisse sur smiley jeg gider ikke den slags hvor andre vil bestemme, at jeg skal udsættes for noget jeg ikke vil, både alkohol og mænd, er i mine øjne, en helt privat sag.

• #4   21. feb 2016 lige mine ord, jette smiley

• #5   21. feb 2016 Jeg slap heldigvis for den slags polterabend. Vi blev i stedet kørt rundt i hver sin retning på motorcykler, og så endte vi i Gråsten Skov, hvor de havde dækket bord til to. Så sad vi der midt i skoven nær en meget befærdet sti og spiste en 3-retters menu. Det var egentlig hyggeligt nok, og ikke noget vi blev uvenner over. smiley

• #6   21. feb 2016 jeg har en aftale med 2 veninder om at hvis jeg en dag skal have en polterabend så tager vi ud og bowler og spiser og intet andet

• #8   21. feb 2016 Jeg ved godt at folk er meget forskellige. Men nu har den kommende brud udvalgt os tre og ved at vi ikke gør noget hun ikke ville kunne finde på at arrangere for os andre. Jeg ville på ingen måde have nogen problemer med selv at få et fjollet kostume på og rende rundt på strøget og så skulle uddele roser eller tage en alkoholtest. Så jeg ved det er i orden med hende.

• #9   21. feb 2016 Altså jeg ved at hun ville synes det var i overkanten med en stripper, men måske sådan et dildo-party kunne være sjovt.

• #11   22. feb 2016 Ja folk er meget forskellige mht polterabend, men hvis i blot gør noget med tanke på at bruden vil syntes det er OK og have en god aften så syntes jeg det er fint.
    Da min kusine blev gift for 10 år siden, da havde Vi hyret en mave danserinde som kom hjem til os ( kusines svigerinde hvor Vi startede polterabend) hun startede med at give bruden et kostume som hun skulle have på og så lærte hun bruden og selskabet lidt mavedans og til sidst så skulle bruden danse for os og bagefter skulle Vi danse for bruden, det var super sjovt og hyggeligt og Vi morede os meget da det slet ikke er så nemt som det ser ud smiley smiley smiley

Jeg har også deltaget i polterabender hvor bruden fik ordnet negle eller en massage, ansigtsbehandling, og andet i den dur, jeg har aldrig været med til et polterabend hvor bruden på nogen måde skulle udstille sig selv, det syntes Vi heldigvis i min omgangskreds er latterligt, selvfølgelig er bruden blevet klædt ud og har fået et skilt på at hun skal giftes, men ikke noget udfordrende eller ludderagtigt, nærmere noget bruden normalt ikke ville tage på, ofte noget retrotøj så som 70'er - 80'er agtigt.

Men det vigtigste må være at bruden føler sig tilpas og ikke føler sig udstillet og latterlig for så får hun jo ikke en god aften.

Kommentér på:
Polterabend

Annonce