446 visninger
|
Oprettet:
brok-brok-brok {{forumTopicSubject}}
Denne side er lavet til at ALLE der har noget at brokke sig over kan skrives her, i stedet for i andres indlæg .. !!
Vil gerne brokke mig over at folk skriver latterlige og til tider stødende bemærkninger i andres emner .. Lad dog være og skriv lort i et emne hvis du alligevel ikke har noget fornuftigt at sige .. !!
sep 2005
Følger: 42 Følgere: 40 Katte: 3 Emner: 152 Svar: 1.860
Naja
mar 2006
Følger: 12 Følgere: 11 Katte: 2 Emner: 29 Svar: 153
Jeg var i gang med at samle underskrifter i bilgalleri og fik en sviner af en person som altid sviner folk til .. Såå ..
dec 2005
Følger: 23 Følgere: 21 Emner: 20 Svar: 1.582
jul 2006
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 2 Svar: 7
jul 2006
Følger: 19 Følgere: 18 Katte: 4 Emner: 18 Svar: 151
Det er da ok at hun tvivler på at det hjælper , det er dog ikke alle som tvivler
Op med humøret alle sammen og fortsat god brokke dag :-))
sep 2005
Naja
apr 2006
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 96 Svar: 1.048
apr 2006
Følger: 38 Følgere: 36 Emner: 132 Svar: 1.547
dec 2005
Følger: 14 Følgere: 14 Katte: 5 Emner: 11 Svar: 221
sep 2005
http://katteformidling.darkbb.com/viewtopic.forum?t=13
Naja
dec 2005
sep 2005
Naja
dec 2005
dec 2005
maj 2004
Følger: 19 Følgere: 18 Katte: 1 Emner: 73 Svar: 499
Jeg er handicapmedjælper på en rideskole hvor jeg trækker heste. Men ofte kan vi gå og trække heste i 6 timer (og når jeg siger”gå”, så mener jeg GÅ. De handicappede kan ikke selv ride) uden pauser.
Vi får hverken chance for at komme på toilettet, spise eller drikke vand. Vi tonser nærmest rundt konstant.
(Til sammenligning kan jeg sige, at man kan gå 10 km på 2 timer. Forestil jer hvor træt man er efter at have gået 6 timer.)
Men sjovt nok er det kun ”de unge” der bliver behandlet sådan. Vi er 3 stk. Derudover er der nogle ”ældre”, der også trækker – når de gider altså, og ellers bruger resten af tiden på at hundse med os, stå og glo, æde madpakker eller sladre.
Og chefen er selv én af dem, så hun er ganske ligeglad. Faktisk bliver hun dødfornærmet hvis man be’r om et pusterum, eller spørger efter hendes hjælp.
Jeg har levet med det, fået mine frustrationer ud ved at brokke mig til min familie. Men jeg har snart fået nok.
Jeg har haft en del jobs, men aldrig er jeg blevet behandlet så nedværdigende. Derudover behandler de ikke hestene godt, men det er en helt anden side af sagen…
Er det os der er for sarte? Hvad kan vi gøre – vi har jo brug for pengene, og sladrer vi til ledelsen bliver vi nok fyret…
Derudover fik jeg at vide (lidt tys tys), at vi nok skulle tjekke med fagforeningen omkring vores løn, fordi den var under mindstelønnen.
Men jeg aner ikke om det er sandt, og jeg aner ikke hvordan jeg skal undersøge det?
Jeg forventer ikke at i kan svare på mine spørgsmål (selvom det ville være skønt), men nu fik jeg da lidt luft...
feb 2005
Følger: 18 Følgere: 17 Katte: 4 Emner: 83 Svar: 634
Jeg ville klart klage over den behandling i får og hvis i alle klager på engang så er chancen nok mindre for at blive fyret da de vil få svært ved at finde nogen der vil finde sig i det samme og især hvis i får så lav en løn...
Jeg er bare pi..... sur på min gårmand herude han er en sur stodder der bare skal gøre livet surt for os andre, jeg klagede over han havde klippet min hæk ned i højden så alle kan kigge ind i min have og så siger idioten bare ja men du skal også have slået din græsplæne.... Hvor blev jeg bare hidsig, det skal han da slet ikke blande sig i.. Jeg har en smadret ryg og kan ikke selv klippe den så jeg går og venter på min mor kommer og hjælper mig, men eftersom jeg ikke har en bil længere er det svært at få maskinen herhjem....
feb 2006
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 56 Svar: 391
Ellers kan du prøve at kontakte dansk rideforbund for at høre om de ved noget om lønnen, eller hvilken fagforening du bør henvende dig til.
Så vidt jeg husker er mindstelønnen 86 et eller andet i timen, men det er meget muligt det er skudt lidt ved siden af, da det er længe siden jeg undersøgte det.
Når det så er sagt, så er der bestemt ingen mening med galskaben når man ikke føler sig værdigt behandlet. Jeg vil langt hellere have en herre-god arbejdsplads, men skønne kolleger og så en rimelig - uden at være alt for høj løn, end jeg ville arbejde et sted med dårligt arbejdsmiljø/klima, trælse kolleger og en tårnhøj løn.
Så jeg synes du skal prøve at finde et andet job (jeg ved det tit er lettere sagt end gjort), som du kan have i baghånden, og så gå til ledelsen. Skriv en klage og få de andre unge-handicapmedhjælpere til at skrive under på den også så ledelsen kan se der er noget om snakken. Og så vær villig til at risikere dit job, for at få hvad du som MINIMUM har krav på. Det kan være, at det er chefen der ryger ud i stedet...
apr 2006
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 96 Svar: 1.048
aug 2005
Følger: 8 Følgere: 8 Katte: 3 Emner: 23 Svar: 262
Billetterne koster altså 700 kr stykket, så det er "kun" 300 kr over prisen.
brok-brok-brok