{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
446 visninger | Oprettet:

brok-brok-brok {{forumTopicSubject}}

Denne side er lavet til at ALLE der har noget at brokke sig over kan skrives her, i stedet for i andres indlæg .. !!

Vil gerne brokke mig over at folk skriver latterlige og til tider stødende bemærkninger i andres emner .. Lad dog være og skriv lort i et emne hvis du alligevel ikke har noget fornuftigt at sige .. !!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  brok-brok-brok
  • #1   23. aug 2006 Jamen hvis folk har en mening om det du har skrevet i et andet indlæg er det så ikke ok at de skriver det...?? men hvis du ikke vil have respons på det du skriver må du jo gøre det klart i dit inlæg.

Naja

• #2   23. aug 2006 Naja ..

Jeg var i gang med at samle underskrifter i bilgalleri og fik en sviner af en person som altid sviner folk til .. Såå ..

• #3   23. aug 2006 Jeg vil godt brokke mig over at jeg ik vinder i LOTTO hmmm

• #4   23. aug 2006 Jeg vil godt brokke mig over at jeg skal være på arbejde til kl halv fire

• #5   23. aug 2006 Hej Sabrina.
    Det er da ok at hun tvivler på at det hjælper , det er dog ikke alle som tvivler smiley Man skal altid forsøge at gøre noget , det hjælper jo intet at tvivle smiley
    Op med humøret alle sammen og fortsat god brokke dag :-))

• #6   23. aug 2006 Nå men så vil jeg gerne brokke mig over det ikke er fredag.......(skal nemlig til spanien på lørdag)

Naja smiley

• #7   23. aug 2006 jeg vil godt brokke mig (mere) over min mobil ....

• #8   23. aug 2006 jeg vil gerne brokke mig over at skulle arbejde 20 timer i træk i morgen, bare fordi der kommer en hvis madam til horsens... men har jo også selv salgt ja, for at få tjent lidt...

• #9   23. aug 2006 Jeg vil godt brokke mig over at jeg ikke kunne få billetter til den koncert med Madonna

• #10   23. aug 2006 Der er en her der har to billetter til salg....

http://katteformidling.darkbb.com/viewtopic.forum?t=13

Naja

• #11   23. aug 2006 Ja, der er mange der har billetter til salg. Men de vil have 1200 pr. stk, selvom det er ulovligt at sælge dem til overpris

• #12   23. aug 2006 Prøv dog at hører hende ad..... det ikke alle der er sådan...

Naja

• #13   23. aug 2006 Var lige inde og se, de sælger dem til 1000 kr. stk. det er 600 kr. over prisen. Det er stadig ulovligt

• #14   23. aug 2006 De er også solgt

• #15   23. aug 2006 Tak for tråden - nu får i altså mine frustrationer:

Jeg er handicapmedjælper på en rideskole hvor jeg trækker heste. Men ofte kan vi gå og trække heste i 6 timer (og når jeg siger”gå”, så mener jeg GÅ. De handicappede kan ikke selv ride) uden pauser.

Vi får hverken chance for at komme på toilettet, spise eller drikke vand. Vi tonser nærmest rundt konstant.
    (Til sammenligning kan jeg sige, at man kan gå 10 km på 2 timer. Forestil jer hvor træt man er efter at have gået 6 timer.)

Men sjovt nok er det kun ”de unge” der bliver behandlet sådan. Vi er 3 stk. Derudover er der nogle ”ældre”, der også trækker – når de gider altså, og ellers bruger resten af tiden på at hundse med os, stå og glo, æde madpakker eller sladre.
    Og chefen er selv én af dem, så hun er ganske ligeglad. Faktisk bliver hun dødfornærmet hvis man be’r om et pusterum, eller spørger efter hendes hjælp.

Jeg har levet med det, fået mine frustrationer ud ved at brokke mig til min familie. Men jeg har snart fået nok.

Jeg har haft en del jobs, men aldrig er jeg blevet behandlet så nedværdigende. Derudover behandler de ikke hestene godt, men det er en helt anden side af sagen…

Er det os der er for sarte? Hvad kan vi gøre – vi har jo brug for pengene, og sladrer vi til ledelsen bliver vi nok fyret…

Derudover fik jeg at vide (lidt tys tys), at vi nok skulle tjekke med fagforeningen omkring vores løn, fordi den var under mindstelønnen.
    Men jeg aner ikke om det er sandt, og jeg aner ikke hvordan jeg skal undersøge det?

Jeg forventer ikke at i kan svare på mine spørgsmål (selvom det ville være skønt), men nu fik jeg da lidt luft...

• #16   23. aug 2006 Michelle Nej det er bestemt ikke fair at i bliver behandlet på den måde i har krav på pauser og det har hestene så sanligt også de må højst gå 2-3 timer af gangen så skal de have pause (personligt mener jeg ikke de skal gå mere om dagen)

Jeg ville klart klage over den behandling i får og hvis i alle klager på engang så er chancen nok mindre for at blive fyret da de vil få svært ved at finde nogen der vil finde sig i det samme og især hvis i får så lav en løn...

Jeg er bare pi..... sur på min gårmand herude han er en sur stodder der bare skal gøre livet surt for os andre, jeg klagede over han havde klippet min hæk ned i højden så alle kan kigge ind i min have og så siger idioten bare ja men du skal også have slået din græsplæne.... Hvor blev jeg bare hidsig, det skal han da slet ikke blande sig i.. Jeg har en smadret ryg og kan ikke selv klippe den så jeg går og venter på min mor kommer og hjælper mig, men eftersom jeg ikke har en bil længere er det svært at få maskinen herhjem....

• #17   23. aug 2006 Michelle: Prøv at søge på google efter berider, rideskole, staldmedhjælper o.l. i en eller anden form for kombination med ordet "fagforening". Jeg ved ikke om det giver noget men det er et forsøg værd.
    Ellers kan du prøve at kontakte dansk rideforbund for at høre om de ved noget om lønnen, eller hvilken fagforening du bør henvende dig til.

Så vidt jeg husker er mindstelønnen 86 et eller andet i timen, men det er meget muligt det er skudt lidt ved siden af, da det er længe siden jeg undersøgte det.

Når det så er sagt, så er der bestemt ingen mening med galskaben når man ikke føler sig værdigt behandlet. Jeg vil langt hellere have en herre-god arbejdsplads, men skønne kolleger og så en rimelig - uden at være alt for høj løn, end jeg ville arbejde et sted med dårligt arbejdsmiljø/klima, trælse kolleger og en tårnhøj løn.
    Så jeg synes du skal prøve at finde et andet job (jeg ved det tit er lettere sagt end gjort), som du kan have i baghånden, og så gå til ledelsen. Skriv en klage og få de andre unge-handicapmedhjælpere til at skrive under på den også så ledelsen kan se der er noget om snakken. Og så vær villig til at risikere dit job, for at få hvad du som MINIMUM har krav på. Det kan være, at det er chefen der ryger ud i stedet... smiley

• #18   23. aug 2006 Desuden vil jeg også godt brokke mig over at min mor sagde ja til en fest på fredag i hammel , og idag ville mig 2 veninde ned og købe billet dertil , men så sier mor neeej , ijh oh ojh det i hammel , ijh oh ojh neej nej går slet slet ikke. ORRRH MOR , så tag dig sammen !

• #19   23. aug 2006 Camilla B, du skriver "Var lige inde og se, de sælger dem til 1000 kr. stk. det er 600 kr. over prisen. Det er stadig ulovligt"
    Billetterne koster altså 700 kr stykket, så det er "kun" 300 kr over prisen.

Kommentér på:
brok-brok-brok

Annonce