{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bjælder i halsbånd
  • #1   27. aug 2006 Kunne ALDRIG finde på at give mine et halsbånd på - har hørt om katte der er blevet kvalt, fordi deres halsbånd har hængt fast i grene og buske.
    Den chance tør jeg simpelthen ikke tage. Så hellere få dem øremærket..

Med hensyn til bjælder, så synes jeg også det er forkasteligt.
    Kender én, der havde givet sin kat et halsbånd med bjælder på.
    Den før så aktive kat blev virkelig sløv, og gad knapt rejse sig. Da hun fjernede bjælderne blev den ligeså aktiv som før - det må virkelig have været den lyd der drev katten til vanvid..

• #2   27. aug 2006 Jeg synes det er fint med halsbånd, bare man bruger de rigtige.. Men jeg synes bestemt ikke der skal være klokker i.. Det må være træls at høre på..

Mine katte har begge halsbånd, men de har dem kun på når de skal være fine hvis der kommer gæster.. De har bling bling halsbånd.. Vi bruger dem bare næsten aldrig..

• #4   27. aug 2006 Jeg synes heller ikke om klokkerne, tilgengæld kan de hurtigt pilles af, da man bare kan klippe dem over emd en alm. saks..

Mine katte har heller ikke halsbånd på normalt, dog har de hver et, og et kattetegn hvor der står deres navn og mit telefon nummer.. Disse halsbånd har de kun på når de er ude i haven, og de går alle sammen op, hvis der bliver rykket i dem.. De har kun halsbåndene på, hvis de nu skulle komme ud af haven på en eller anden måde, så kan folk se de hører til et sted, så længe halsbåndet sidder på dem..

• #5   27. aug 2006 mulle har os hals bån men klokken er væk gider ik høre på den men det her sider ik så godt det mindste den sider fast så går det op

• #6   28. aug 2006 Jeg bryder mig slet ikke om det med at de har bjælder i deres halsbånd og jeg har derfor for nylig fjernet en bjælde på en lille killing der var i området.

Kommentér på:
bjælder i halsbånd

Annonce