Victor er syg {{forumTopicSubject}}
Ja som overskriften siger, så er min dejlige Victor syg Den stakkel har fået enten blærebetændelse eller blæregrus, så han sidder, sidder og sidder på bakken (og andre steder... og vi bærer over med ham) og der kommer kun en lille bitte smule.
Opdagede det i dag, så vi kørte straks til dyrlæge i eftermiddags. Vi fik de der plastickugler med hjem, som Victor så skal prøve at tisse i. Urinprøven skal afleveres i morgen tidlig og vi kan så få svar senere i morgen, på hvilken behandling han skal have.
Victor er nu ladt alene på det ene badeværelse med plastickugler, madskål og vand og selvfølgelig et dejligt tæppe.
Men hvor er det synd for min lille drengebasse. Det gør godt nok ondt at se, hvordan han virkelig forsøger og forsøger at klemme en lille tissetår ud. Hvis han ikke får tisset nok i plastickuglerne til at tage en prøve, skal han indlægges i morgen
apr 2006
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 96 Svar: 1.048
maj 2005
Følger: 83 Følgere: 80 Katte: 4 Emner: 162 Svar: 1.567
Håber han kommer hurtigt over det igen, når han bliver behandlet for det..
Du må lige skrive en update i morgen på hvad det er..
mar 2006
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 5 Emner: 31 Svar: 128
Årh hvor er det bare synd for ham, han er bestemt ikke tilfreds med at være bag en lukket dør
mar 2006
Dyrlægen mente vi var kommet i "så god tid" at det ville være bedst, hvis vi selv kunne opsamle urinprøven fremfor at lægge Victor i narkose i morgen for at tage den., hvis det viser sig, det "kun" er en almindelig blærebetændelse. Men selvfølgelig skal han i narkose i morgen, hvis det ikke lykkes at opsamle nok urin til en prøve. Dyrlæge kigger så efter uringrus osv. så den rigtige behandling kan sættes i gang.
Victor virker heller ikke som om han har direkte ondt, selvom jeg selvfølgelig godt ved en kat er rigtig god til at skjule smerte.
mar 2006
mar 2006
mar 2006
mar 2006
Victor er syg