{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
313 visninger | Oprettet:

Victor er syg {{forumTopicSubject}}

Ja som overskriften siger, så er min dejlige Victor syg Den stakkel har fået enten blærebetændelse eller blæregrus, så han sidder, sidder og sidder på bakken (og andre steder... og vi bærer over med ham) og der kommer kun en lille bitte smule.

Opdagede det i dag, så vi kørte straks til dyrlæge i eftermiddags. Vi fik de der plastickugler med hjem, som Victor så skal prøve at tisse i. Urinprøven skal afleveres i morgen tidlig og vi kan så få svar senere i morgen, på hvilken behandling han skal have.

Victor er nu ladt alene på det ene badeværelse med plastickugler, madskål og vand og selvfølgelig et dejligt tæppe.

Men hvor er det synd for min lille drengebasse. Det gør godt nok ondt at se, hvordan han virkelig forsøger og forsøger at klemme en lille tissetår ud. Hvis han ikke får tisset nok i plastickuglerne til at tage en prøve, skal han indlægges i morgen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Victor er syg
  • #1   28. aug 2006 årrh , det altså bare træls det der smiley Soffi har selv haft det 2 gange , og hvor det piner en at se sin skat har ondt smiley

• #2   28. aug 2006 Puha, er aldrig sjovt når ens lille misser er syg smiley

Håber han kommer hurtigt over det igen, når han bliver behandlet for det..

Du må lige skrive en update i morgen på hvad det er..

• #3   28. aug 2006 Ja jeg håber og be'r også til det "kun" er en almindelig blærebetændelse han har fået, så en kur med antibiotika kan få ham rask igen.

Årh hvor er det bare synd for ham, han er bestemt ikke tilfreds med at være bag en lukket dør smiley

• #4   28. aug 2006 Britta, nej Victor fik ikke noget, da dyrlæge ikke kunne mærke en spændt blære. Victor kommer af med en lille bitte smule, men ikke en alm "tissesø"

Dyrlægen mente vi var kommet i "så god tid" at det ville være bedst, hvis vi selv kunne opsamle urinprøven fremfor at lægge Victor i narkose i morgen for at tage den., hvis det viser sig, det "kun" er en almindelig blærebetændelse. Men selvfølgelig skal han i narkose i morgen, hvis det ikke lykkes at opsamle nok urin til en prøve. Dyrlæge kigger så efter uringrus osv. så den rigtige behandling kan sættes i gang.

Victor virker heller ikke som om han har direkte ondt, selvom jeg selvfølgelig godt ved en kat er rigtig god til at skjule smerte.

• #5   28. aug 2006 Jamen vi er enige Britta. Jeg kender godt til at have blærebetændelse, det er absolut IKKE rart.

• #6   28. aug 2006 Ja, han burde have fået noget smertestillende. Har lige siddet hos ham på badeværelset lidt. Han er som han plejer, vil gerne kæle osv. men gider altså ikke den lukkede dør smiley

• #7   29. aug 2006 Jubiii... Victor har "kun" en alm. blærebetændelse, så en antibiotikakur i 10 dage - så er han frisk igen

• #8   30. aug 2006 Victor har det allerede meget bedre og kan nu tisse - godt nok ikke så meget som normalt, men der kommer dog noget mere end i går. Han ser heller ikke ud som om det gør ondt på ham mere. Han sidder ikke længere og prøver og prøver, men går næsten normalt på bakken igen. Så det var dejligt smiley

Kommentér på:
Victor er syg

Annonce