{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
974 visninger | Oprettet:

nej nu undres jeg {{forumTopicSubject}}

forholder mig som regel passivt og nyder at læse andres indlæg her på stedet og synes måske også at adm ind imellem er hårde - men hvor F:::: var de i den debat om 4 kuld killinger og 3 mødre som var her igår. jeg er målløs!!!! det er der de skal gribe ind og stoppe upassende opførsel- for den debat er da i hvert fald ikke rar at læse.
man kan godt komme med sit budskab uden at råbe på skrift. et inderligt og alvorligt indlæg burde kunne gøre det !
jeg græmmes....
mvh kira
(som forøvrigt nok snart skal få opdateret sin kattekilling- vores net har bare været væk. - han hedder diesel, er født 24 maj og vejer nu på den anden side af 1700 gram- velnæret model.)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nej nu undres jeg
  • #1   8. sep 2006 Kan heller ikk lige se det indlæg nogen steder - men du har ganske ret. Det hjælper ikke det mindste at hidse sig op bag sin computerskærm - det er nærmere en smule latterligt. Folk burde kunne styre sig!

    Der har før været brok omkring sådanne emner, hvor man så også nogle gange kan læse svaret: "Det er HA'ernes ansvar at holde øje med debatten!"

    Med hensyn til, at HA'erne sku få slettet indlægget el. på anden måde stoppe debatten, så er der lige et problem - hvis ingen HA'ere er logget på nettet på det tidspunkt, har de ingen jordisk chance for at se hvad der foregår herinde...

    Folk burde tage ansvar for deres egne handlinger, hvilket størstedelen af brugerne herinde heldigvis også gør smiley


  • #2   8. sep 2006 my bad - forgårs kan jeg se det var fra undskyld. titlen er "ja så sker det igen Fødsel" ligger allernederst på siden med forum indlæg lige nu

  • #3   8. sep 2006 Hej Kira...

    Ja, jeg syntes altså også at det indlæg tog overhånd, det var i hvert fald ikke rart at læse...

    Selvfølgelig forstår jeg da udmærket, hvad folk mener med det de skriver, men det kunne sagtens være skrevet på en pænere måde.

    Jeg mener heller ikke, at hende som oprettede tråden er ret gammel, så det er jo endelig ikke hende som bestemmer, hvor mange kuld osv. kattene skal have, det er jo i bund og grund hendes forældre, men fik altså helt ondt af hende....

    Men som "Mademoiselle Michelle" også skriver, så er det jo svært for HAérne, hvis de ikke er online på dette tidspunkt!!!


  • #4   8. sep 2006 Hej igen...

    Kunne lige se at jeg blandet 2 tråde sammen, for hende her er jo ikke et barn, hi hi...

    Men derfor havde jeg nu ondt af hende alligevel!!!


  • #5   8. sep 2006 Syntes bestemt også tonen i den tråd kunne ha været pænere...

    Man kan jo sagten sige sin mening om sagen uden at råbe og skrige som et par brugere gjorde... og udråbtegnene kom lige med det samme... de prøvede ikke engang at sige det pænt...

    Det er altså ret sørgeligt...
    Nogle spiller sååå hellige... men altså, vi begår jo alle fejl, ikke sandt?
    At der sker sådan noget, med at der kommer 2 kuld killinger på samme mor lige efter hinanden, kan jo ikke laves om efter det er sket...
    Hun burde støttes og ha råd til hvad der nu skal ske i stedet for folk råber som gale af hende... det er i hvert fald min mening...

    Nogle her inde ER altså lidt for sippede i deres holdninger...


  • #6   8. sep 2006 Nej hvor må jeg bare give julie ret... Jeg synes ellers også at de indlæg det plejer at komme, bliver taget godt imod og at folk hjælper godt til med evt. problemer.

    Monica har måske ikke ligefrem skrevet at det var et problem.. Og hvorfor mon? Fordi at hun måske ikke helt selv var klar over at man ikke får killinger så hurtigt efter hinanden med samme kat.. Så burde alle dem som har forstand på det, tage en SNAK med hende og forklare hende hvordan tingene hænger sammen, istedet for at skælde hende ud helt vildt..

    Det kan også være hun godt selv ved at det var en fejl, det var der jo ingen der spurgte pænt om, inden alle folk begyndte at råbe..

    Og ja selvfølgelig skal vores land heller ikke blive så fyldt med katte så vi bliver ligeglade med dem! Men hvis alle hjælper og oplyser hinaden sker det jo heller ikke..


  • #7   8. sep 2006 Tina

    Det har du ret i.. Jeg synes heller ikke at man kan kalde folk sippede, for deres holdninger er jo absolut kun gode! Ingen tvivl om det.. De skal måske bare fortælle hvorfor de har de holdninger, så andre også kan få dem.. Se så skal vi nok få et godt kattevelfærd..


  • #8   8. sep 2006 Hov indlægget henvendt til Tina var der, før hun skrev til mig.. Skulle bare rette i det men hun var hurtig til at skrive inde jeg fik sat det ind igen.. Skulle bare rette i det..

    Nej Tina det bør ikke være nogen overraskelse og det er også for dårligt.. Er da selv af samme holdning som dig, men det kan stadig godt siges pænt..


  • #9   8. sep 2006 Måske ikke sippede i deres holdninger - nærmere sippede i tonen...

    Og det er en skam, for hvem vil ikke hellere lytte til råd fra en person der siger det pænt, istedet for en person der angriber og taler arrogant? - Selv ville jeg aldrig finde mig i den tone, og jeg kan se at trådstarteren heller ikke gjorde det..

    - Det er ikke holdningen der er noget galt med i mine øjne, det er udelukkende den tone der bliver brugt.

    I det store og det hele er jeg altså ganske enig med Tanja! smiley


  • #10   8. sep 2006 Tak Michelle.. smiley Var lige ved at blive bange for at jeg havde sagt noget forkert.. Jeg vil heller ikke angribes.. smiley

    Det du skriver er præcis hvad jeg prøver at sige.. Vi diskutere jo ikke om det folk sagde og mente var rigtigt og forkert og om hvorvidt Monica burde vide bedre eller ej, i denne tråd.. Men netop om hvordan folk herinde burde opføre sig overfor hinanden.. smiley


  • #11   8. sep 2006 Hvis vi alle ser lidt konstruktivt på debatten, så kan vi jo håbe at der er nogen der har fået en bedre forståelse for, at der er en rigtig god fremtids sikret beslutning, når de nu går hjem og bestiller tid ved dyrlægen, til en neutralisering af deres højt elskede kat smiley

  • #12   8. sep 2006 Når jeg siger sippede i deres holdninger, mener jeg de, der kun mener at tingene skal gøres som de selv gør...
    Det er ikke henvendt til nogen bestemte her overhoved...

    Syntes bare det er underligt at man kan blive angrebet sådan, hvis man begår en lille fejl...
    Nogle har deres katte kun inde og så kan andre helme op om at det er synd, mens andre igen helmer op om at det er ondt at lade kattene løbe ude, hvor de kan blive kørt over... (bare et eksempel...)

    Jeg kan godt se sagen der snakkes om her er uheldig... er selv sippet nogle gange med mine katte, men man lærer jo også af sine fejl...
    Nok er det synd for hunkatten at få killinger så hurtigt, men med hensyn til velfærd kunne det jo være langt værre...

    I bund og grund ER det altså bedre at snakke roligt til folk og prøve at forklare hvori fejlen ligger i stedet for at skælde ud og anklage...
    Vi kan jo ikke alle være perfekte?


  • #13   8. sep 2006 dejligt med lidt konstruktiv debat her *s* jeg mener da bestemt heller ikke det er godt med alle de killinger. men var bare lidt chokeret over så hård tonen blev meget hurtigt. og vi er her jo fordi vi deleren kærlighed til katte og vil dem det bedste. og mon ikke ejeren er blevet klogere trods alt.
    tak for en dejlig sober debat og et PISSE FEDT forum
    hop ud og nyd det sidste af sommeren
    miauv herfra


  • #14   8. sep 2006 hmm jeg tror personlig det går mere efter om man er en populær persom her inde eller ej , om man bliver frosset - hmm måske bliver jeg frosset nu, men jeg forstår ikke hvordan nogle kan tillade sig at lave personlig hetz uden at blive frosset

  • #15   8. sep 2006 ja det er så mig der har en hunkat der lige har født sit nr 2 kuld på meget kort tid og som jeg også sagde sidst nej det var slet ikke meningen og det er også synd for hende men sket er sket jeg kan desværre ikke skruge tiden tilbage nu er de her og jeg må få det bedste ud af det... og ja jeg har fået en stor lære streg for havde ikke regnet med at hun var i brunst så hurtigt efter og vi havde ikke set det... men ja jeg blev da ked af at jeg blev joret sådan for jeg kan jo godt se at det ikke er særlig klogt men som sagt sket er sket og jeg har fået en stor lære streg...

    men udfaldet fra i forgårs er også at jeg ikke kommer med hverken gode eller dårlige nyheder men kun en kommentar i ny og næ for havde det virkelig dårligt da jeg slukket computeren den dag, for ja jeg vidste godt at det ikke var det fedeste der kunne ske for hende....

    håber ellers at alle har haft en god dag....


  • #16   9. sep 2006 jamen jeg har forståt dig Gitte for dit vedkommende skulle jeg ikke have lov til at have katte.... og det er jeg da ked af for det var en fejltagelse men jeg kan godt høre at det må man slet ikke lave... for så er man for uansvarlig....

  • #17   9. sep 2006 Rikkepigen lige mine ord

  • #18   10. sep 2006 Gitte ===>>

    Hey - take it easy girl. Jeg er sikker på at du også har begået fejltrin her i livet. Men det er da bedre at begå fejl og lære af det, end at begå fejl, og ikke turde fortælle om dem fremover, af frygt for "visse personer´s" sure opstød, og derved ikke få hjælp eller råd.


    Poteklem herfra.


  • #19   10. sep 2006 Britta: jeg har jo sagt hele tiden (lige fra den første tråd) at jeg godt vidste at det ikke var det der skulle have været sket.... og det er også derfor jeg ikke gider og svare mere for syntes at de bliver ved og ved og når jeg har sagt at jeg har lavet en fejl gider jeg ikke og blive ved....

  • #20   10. sep 2006 hvor blev Rikkepigen og hendes indlæg af?

  • #21   11. sep 2006 hun er blevet smidt af hvorfor ved hun heller ikke selv....

  • #22   11. sep 2006 øv, det er åbenbart kun nogle der må åbne munden her

  • #23   11. sep 2006 Gitte, Nan og desværre Rikke er væk men om det er pga dette her ved jeg ikke (og Rikke ved det heller ikke)

Kommentér på:
nej nu undres jeg

Annonce