{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
435 visninger | Oprettet:

lea m
lea m
Tilmeldt:
19. mar 2010
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6

Arbejde? {{forumTopicSubject}}

Hej alle i glade KG'ere smiley
Jeg håber at i nyder det super gode sommervejr lige så meget som jeg gør!

Nå men altså jeg sidder og leder efter et arbejde, hvadsomhelst, bare ikke i dagligvare butikker.. Men jeg har virkelig svært ved at komme på ideer til hvad og hvor det ellers kan være, så er der ikke nogle af jer der har nogle fede (ufaglærte) jobs som i vil fortælle lidt om, eller ideer til hvor man ellers kan arbejde? smiley

Jeg er over 18 og ufaglært kan arbejde fuldtid frem til september,og derefter meget gerne deltid


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Arbejde?
  • #1   8. maj 2016 Hej Lea.
    Hvorfor ikke i dagligvarebutikker???
    Skal du starte med at studere til september siden du gerne vil på deltid?

    Fede jobs - tjahh jobs i det hele taget hænger ikke på træerne og hvis de virkelig skal være fede, så skal der en uddannelse til.

    Det lyder ikke særligt fedt, men jordbærsæsonen er på vej og de er altid på jagt efter jordbærplukkere og de har også travlt i gartnerierne smiley
    Har du kørekort?
    Så div. grossister - lagerarbejde.
    kontor-blæksprutte???
    Tjahh...
    Bare du finder et job, så vær taknemmelig smiley


  • #2   8. maj 2016 Du er nødt til at skaffe erfaring inden du kommer videre til de lidt mere spændende jobs smiley
    Jeg er kontorassistent med kundekontakt og det er jeg rigtigt glad for smiley
    En omstrukturering = en afskedigelse fik mig på den rette hylde smiley
    Og husk: Intet job er altid spændende smiley


  • lea m
    lea m Tilmeldt:
    mar 2010

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #3   8. maj 2016 Det er ikke fordi det skal være spændende, men jeg har allergi og kan derfor ikke håndtere blomster, rå frugt og nødder.

    Ja jeg regner med at starte på KU efter sommerferien smiley


  • #4   8. maj 2016 Hvad med at se om nogle af teleselskaberne leder efter telefonsælgere? Ellers er der jo jobs i tøjbutikker smiley

Kommentér på:
Arbejde?

Annonce