{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
475 visninger | Oprettet:

Lige før man får hjerte-stop {{forumTopicSubject}}

I vores stue er der ca. 7 meter til loftet og der står en stige , fordi min mand er ved at lave noget ved loftet.
Pludselig vender jeg mig om og får øje på Bizma , hun er næsten oppe på det øverste trin og inden jeg når derhen , ja så falder hun ned og mit hjerte flyver helt op i halsen på mig smiley Puha det var en grim oplevelse , jeg rystede flere timer efter og resten af dagen igår, gik med at holde godt øje med hende , for at se om hun havde taget skade.Hun blev også selv meget forskrækket , hendes lille hjerte hamrede løs
Hun var heldig og hun har det fint nu og hun er lige så livlig som hun plejer at være.
Hvad kan man så lærer af det : Fjern den dumme stige , katte kan godt komme op ad en stige også selvom den næsten står lodret smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lige før man får hjerte-stop
  • #1   14. sep 2006 Pu ha, kan godt forstå du fik et chok. Godt at der ikke skete noget.

  • #2   14. sep 2006 Det var godt der ikke skete noget...
    Men ja det kan gå meget hurtigt, med at de kommer op alle mulige steder...

    Men man får et helt chok.
    Her for et stykke tid siden, da jeg lige havde fået Trisse, så hørte jeg lige pluskelig en lyd ude fra min altan, jeg tænkte hvad pokker er det??

    Så kiggede jeg ud, og det var Trisse som klatrede op af væggen (lavet af mursten), det så så åndsvagt ud, hi hi, inden længe sad hun oppe på altandøren også over på en lampe, som er ude på altanen, og ja så skete det, hun faldt ned.

    Jeg fik sempelthen sådan et chok, og turde dårlig at kigge til hende, for hun lå bare helt stille.
    Men Nakuru (min anden kat) løb jo hen til hende, for at se om hun var kommet til skade.

    Heldigvis var hun ikke kommet noget til, hun lå bare stille og roligt, som om "det er da med vilje, jeg gjorde det, jeg ville lige ned og ligge og slappe lidt af".... hi hi.

    Men der var jo så heldigvis ikke så langt ned (kun 2,5 meter), så det kan hun jo sagtens, men det så bare helt vildt ud.
    Men hun leger stadig derude, og elsker at klatre på den mur, og nu går det jo godt. Hun er kun faldet ned den ene gang.
    Og nu ser det ikke så vildt ud mere, da det er blevet en del af hverdagen... hi hi...

    De har sig nogle skøre ideér, de små kære misser!!!


  • #3   14. sep 2006 synes bare at et fald på næsten 7 meter , der er godt nok langt ned smiley hvis hun var landet forkert smiley uha tør slet ikke tænke på hvad der kunne ske.
    Jeg har jo kun hende og i har så mange smiley så hun er min lille øjesten og mit sovedyr smiley Jeg ville også vildt gerne have en til smiley Men vi skal lige overtale farmand smiley


  • #4   14. sep 2006 pyha jeg tro jeg var fladet om hvis det var mig.... men kunne godt forstille mig en nysgerrig misling kunne komme op ad sådan en stige..... så må du bare være over hende som en høg....... godt hun ikke kom noget til spirrevippen....

    Jeg er selv ved at dø at skræk når misserne kommer farende op i kradse miljøet og så ikke lige for fodfæste eller for trådt forkert....... så tumler de jo ned og så kan jeg bruge resten af dagen på at holde øje om de har det som de pjeler..... sikke noget...

    Naja


Kommentér på:
Lige før man får hjerte-stop

Annonce