{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
553 visninger | Oprettet:

Cleo på tag-eventyr.... {{forumTopicSubject}}

Jeg vågnede op til sådan en underlig skrabelyd her til morgen.... det var meget besynderligt... som om en af kattene var inde i et skab... skyndte mig op, og kunne kun finde 2 katte... hvor dælen var Cleo...??

Lyden kom så igen... oppe fra....!
Da jeg kikkede op sad Cleo UDENFOR mit ovenlysvindue... ude på taget.... :s
Jeg blev bare så paf... hvordan dælen var det lige lykkedes hende, da vi har fladt loft med hul i op til disse ovenlys vinduer...
Og vinduerne var lukkede... ikke låst, men lukkede til... så det er åbenbart lykkedes hende at kravle op på en reol, videre op på det spær, der går igennem åbningen, videre igen meget krumbøjet for at skubbe vinduet mere op... og så er det lukket bag hende...
Hun stod bare deroppe og kikkede lige ned på mig, og kravlede så fortvivlet ind, da jeg åbnede vinduet...
Vores tag har meget lav hældning, så hun har heldigvis ikke været i fare for at glide ned... men fik da noget af et chok alligevel...

Det er da utroligt, hvad de katte er i stand til...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cleo på tag-eventyr....
  • #1   17. sep 2006 min mor mis Zimba har også været oppe op taget, hvor hun selv kravler op og lunter lige så stille rundt, men har aldrig prøvet at falde ned , eller glide eller snuble, men så kommer hun og snakker med os fra taget , hvis vi sider udenfor (:

Kommentér på:
Cleo på tag-eventyr....

Annonce