586 visninger
|
Oprettet:
Velkommen/afvist {{forumTopicSubject}}
Jeg har været herinde i et par uger nu, og kan se at når man bliver medlem, så kan man enten blive afvist eller blive budt velkommen.
Af ren nysgerrighed, hvad får så jer til at afvise en kat frem for at byde den velkommen? Hvad kigger i efter?
maj 2016
Følger: 38 Følgere: 21 Katte: 3 Emner: 3 Svar: 13
nov 2013
Følger: 14 Følgere: 819 Katte: 17 Annoncer: 1 Emner: 119 Svar: 7.446
sep 2011
Følger: 10 Følgere: 17 Katte: 6 Emner: 30 Svar: 1.015
sep 2006
Følger: 74 Følgere: 118 Katte: 17 Emner: 59 Svar: 1.066
stamtavle katte er racekatte resten er blandinger og gode billeder og beskrivelse
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Det er meget sjældent jeg afviser en profil, hvis der ikke er skrevet særligt meget ved Profilen så kommentere jeg dette, og skriver at når der kommer mere tekst så byder jeg gerne velkomme .
Og med nok tekst så betyder det ikke en hel roman men blot et par linjer der beskriver katten, en linje om kattens temperament og det samme ved evt tricks, samt hvis den er sat ind under en race så skal der gerne stå stamnavnet.
Hvis billederne er allerede eller hvis det er 5 nærmest ens billedet så påtaler jeg også blot det og skriver at jeg gerne byder velkommen når det er rettet op.
Kun hvis regler bliver brudt så som hvis det er en salgsannonce mere end en profil så afviser jeg og anmelder til admin, og hvis min anmodning om mere tekst eller bedre billeder ikke bliver fulgt op enten af en forklaring på dette eller bedre tekst så kan jeg finde på at afvise.
Jeg oplever er jævnligt at nogen undskylder sig med meget lidt tekst fordi de lige har fået katten så de kender den ikke særligt godt, det forstår jeg godt, men så forstår jeg ikke at man ikke i teksten skriver at der kommer mere tekst når man har lært katten at kende, nogle opretter også en kat før de har fået den, det forstår jeg slet ikke, hvorfor ikke vente??
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 67 Katte: 4 Emner: 75 Svar: 9.174
Men jeg springer over, hvis der ikke er billeder som er rimelige, eller hvis der er 5 ens, hvis der ikke er nogen særlig beskrivelse, og de katte som er pladseret som rasekat, men der ikke er tavle, den ligner overhovedet ikke rasen og lignende.
Men det er ikke tit jeg kikker på gallariet og når jeg gør, så ønsker jeg at se gode billeder og gode, sjove, underholdende beskrivelser, af folk som kender deres katte, eller hvor man kan læse spændingen og glæden over, at man skal have en ny kat/killing.
aug 2010
Følger: 49 Følgere: 392 Katte: 4 Emner: 195 Svar: 7.313
Jeg kan dog godt skrive "ønsker mere tekst", men det er kun hvis der kun er angivet køn og alder.
maj 2016
Følger: 38 Følgere: 21 Katte: 3 Emner: 3 Svar: 13
Velkommen/afvist