618 visninger
|
Oprettet:
Opkald fra dyrenes beskyttelse. (for sjov) {{forumTopicSubject}}
Puha....
Har lige modtaget et opkald fra dyrenes beskyttelse, om at de har modtaget en anonym anmeldelse, som lyder : Vuf vuf vov vuf, vand, vov grrrr piv piv piv, bad, piv piv grrrrr vov vov vov.
Jeg prøvede så vidt muligt at forklare det fra min side, og fortalte dem at det altså kun er den ene gang om året det sker, men desværre ender det nok i retten, hvor jeg skal kæmpe mod min mor om forældremyndigheden over Jessie.
Tror desværre også at min mor vinder, da Jessie har givet stærk udtryk for at hun fremover vil bo ved sin Mormor.
Løgne og ironi kan forkomme.
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 60 Katte: 1 Emner: 144 Svar: 4.145
maj 2015
Følger: 15 Følgere: 27 Katte: 4 Emner: 13 Svar: 60
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Ja det står tydeligt malet i ansigtsudtrykket at du er meget meget ond og det er et meget voldsomt overgreb der her bliver begået
Stakkels stakkels hund
Helt seriøst så er det da utroligt hvor ynkelig en hund eller for den sags skyld også en kat kan se ud når de kommer i bad eller blot er våde
aug 2013
Følger: 1 Følgere: 142 Katte: 1 Emner: 101 Svar: 616
Hehe ja. Fik helt ondt i sjælen. Men hun SKAL altså have det ene bad om året.
Men resten af tiden prøver jeg så vidt muligt og undgå det, fordi hun netop er så ulykkelig over det.
mar 2010
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
Problemet er bare at den 7kg store hankat elsker at gå på opdagelse udenfor, og det har resulteret i alt fra olie til saft fra bær, altid noget som sætter sig OVER ALT og så er jeg godt nok også en ond mor og smider ham i bad
Opkald fra dyrenes beskyttelse. (for sjov)