{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
564 visninger | Oprettet:

vil i se min Gøje'?? {{forumTopicSubject}}

ja jeg har jo en Blåpandet Amazonepapegøje ved navn Kida og idag ville jeg så prøve og ligge det ind på nettet....

jeg har taget en lille film af hende hvor hun viser hvordan man sover...

her er linket: http://www.youtube.com/watch?v=LcahnFJmx20

håber der er nogle der giver respons omi kunne se den og sådan..... og hvad i syntes om den..... c",)

man kan lige se Djindja ligge på sofaen :o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vil i se min Gøje'??
  • #1   27. sep 2006 Janni hun er lidt over 1 år gammel.

    hun er vores første Papegøje inden da havde vi kun havt Nymfer som vi lærte nogle småting.... (vi har også haft voliere men det var med Nymfer, Undulater og den slags...) og da vi fik hende hjem (kl 1 om natten) ville hun ikke kæles med hun ville kun side på finger så det har vi virkelig kæmpet for at hun har lært men tro mig nu elsker hun det og kan bruge flere timer på det.... og så er vi ved at lære hende at sove.... vi har snakket om at når hun bliver lidt bedre til det så vil vi lære hende at ligge på en pude og få en dyne over sig men et skridt af gangen......

    og ja vi er mega glade for hende (BARE IKKE NÅR HUN SKRIGER!!!! ha ha)


  • #2   27. sep 2006 Charlotte hun kan sige Kida, Hurra, Mor, Far, er ved at sige vov vov vov som hun gjorde på filmen, og lidt andre småting og vi lære hende flere og flere....

    min forloved begyndte og lære hende og sige Fuck dig men det sagde jeg så at han skulle lade vær med for jeg kunne godt forstille mig hvis man står og skælder hende ud og hun så siger "Fuck dig" det ville jo ikke være fedt vel??? og det kunne han så også godt se.... :o)


  • #3   27. sep 2006 min skriger også når der tales i tlf men hvis hun sider på ens skulder når man gør det skriger hun ikke eller hvis hun sider i buret så skal man bare gå hend og stikke fingerne ind til hende så stopper hun også men hun skriger kun hvis der er noget hun vil (fx ud af bugeret) eller når hun ikke får sin vilje.....

  • #4   27. sep 2006 øv
    øv øv jeg skallige have den til at køre igen før nogle kan se den igen


  • #5   27. sep 2006 altså jeg har alle mine katte og hun er ude når de er her også og det går fint... den eneste der rigtig vil lege med hende (i sød forstand) er Zelina men det er ikke altid at Kida gider og lege med hende.... de andre er fatisk ligeglade med hende hun kan rende rundt på gulvet med dem og der sker ikke noget selv vores han kat Gismo som går ude han gider hende ikke han går hver gang hun kommer imod ham....

    jeg ved ikke precis hvor gammel de kan blive....


  • #6   27. sep 2006 så tror jeg at hun er der igen håber der er nogle der vil kigge på det nye link og sige tilbage om man kan se den (det er ikke sådan at være nybegynder hi hi)

    http://www.youtube.com/watch?v=YaqzLpSzlMQ


  • #7   27. sep 2006 Hvor er hun bare dejlig .. Hvad koster sådan en?

  • #8   27. sep 2006 Gigi mener du papegøjen eller hvad??

  • #9   27. sep 2006 Ja smiley

  • #10   27. sep 2006 vi gav 4000 kr for hende men vi kørte og i timer efter hende, og man kan nemt komme af med meget mere. og det var kun hende....

    så opdaget vi HELDIGVIS et kanon tilbud på buret for hvis man tager i dyrhandler og køber et papegøjebur kan man nemt komme af med 4500 kr men vi opdaget i gul og gratis eller den blå avis et bur som kostet 800 kr og da vi kom der op fik min forloved præsset ham ned i 700 kr (som ham der solgte det sagde så havde vi også lidt til benzin) og det var i Odder og vi bor jo i pindstrup så der var ca 1½ tims kørsel.... c",)

    men vi fortryder ikke at vi har gjort det....


Kommentér på:
vil i se min Gøje'??

Annonce