{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
254 visninger | Oprettet:

AGH!! mad problemer...!!!??? {{forumTopicSubject}}

jeg har jo Pelle og NimNim.. Nim får killingefoder og Pelle får voksen foder... Nim har hele tiden fået sin mad på gulvet og pelle oppe på vaskemaskinen; hvor Nim ikke kunne komme op... men men men nu har hun lært at hoppe op på vaskemaskinen hvilket resultere i at hun spiser Pelles mad... Hun er 4 måneder gammel og må jo i realiteten først begynde at få voksen med om 1½ til 2 måneder og så er det jo jeg bliver bange for om hun bliver syg....

hva har i gjordt ved det at have en voksen og en killing, hvordan har i undgået at de spiste deres mad...???

hvor stor er risikoen for at hun bliver syg af at spise lidt af hans mad? (det er mest vådmaden hun spiser , men også tørmaden)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  AGH!! mad problemer...!!!???
  • #1   20. okt 2006 Jeg har kun haft problemerne den anden vej... med at min store dreng Toulouse spiste sesses killinge foder..

Og dog Toulouse er så på kur nu og der vil sesse gerne spise Toulouse slanke foder, jeg giver dem potioner og "overvåger" dem når de spiser...

For hvis sesse spiser slanke foder blir hun væk... hun er simpelthen så så lille i forvejen...

Held og lykke...

Naja

• #2   20. okt 2006 Ps. Hun blir ikke syg af at spise det... men hun for jo ikke samme næring af det som af hendes killinge foder..

Naja

• #3   20. okt 2006 oki... har bare hørt historier om killinger der har fårt mave problem og senre døde....!!! men håber selfølig ikke at det bliver tilfældet med Nim...

• #4   20. okt 2006 oki jeg har bare hørt at man kunne begynde at fravænne dem killingefodret når de er 6 måneder...

• #5   20. okt 2006 Tina M
    Får killingen så alt det den behøver? Vi har nemlig samme problem, så det var da en genial løsning. Vil bare være sikker på at det er ok for killingen. Vores er kun 14 uger, men kunne jo evt. gå over til det når den bliver 16 uger og skal have kitten foder istedet for babycat

Kommentér på:
AGH!! mad problemer...!!!???

Annonce