AGH!! mad problemer...!!!??? {{forumTopicSubject}}
jeg har jo Pelle og NimNim.. Nim får killingefoder og Pelle får voksen foder... Nim har hele tiden fået sin mad på gulvet og pelle oppe på vaskemaskinen; hvor Nim ikke kunne komme op... men men men nu har hun lært at hoppe op på vaskemaskinen hvilket resultere i at hun spiser Pelles mad... Hun er 4 måneder gammel og må jo i realiteten først begynde at få voksen med om 1½ til 2 måneder og så er det jo jeg bliver bange for om hun bliver syg....
hva har i gjordt ved det at have en voksen og en killing, hvordan har i undgået at de spiste deres mad...???
hvor stor er risikoen for at hun bliver syg af at spise lidt af hans mad? (det er mest vådmaden hun spiser , men også tørmaden)
sep 2005
Følger: 42 Følgere: 40 Katte: 3 Emner: 152 Svar: 1.860
Og dog Toulouse er så på kur nu og der vil sesse gerne spise Toulouse slanke foder, jeg giver dem potioner og "overvåger" dem når de spiser...
For hvis sesse spiser slanke foder blir hun væk... hun er simpelthen så så lille i forvejen...
Held og lykke...
Naja
sep 2005
Følger: 42 Følgere: 40 Katte: 3 Emner: 152 Svar: 1.860
Naja
aug 2004
Følger: 18 Følgere: 17 Katte: 4 Emner: 37 Svar: 123
aug 2004
Følger: 18 Følgere: 17 Katte: 4 Emner: 37 Svar: 123
sep 2006
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 11 Svar: 30
Får killingen så alt det den behøver? Vi har nemlig samme problem, så det var da en genial løsning. Vil bare være sikker på at det er ok for killingen. Vores er kun 14 uger, men kunne jo evt. gå over til det når den bliver 16 uger og skal have kitten foder istedet for babycat
AGH!! mad problemer...!!!???