{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
287 visninger | Oprettet:

Hjælp til hjemmeside design ? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen smiley

Nu har jeg været så heldig at få min egen hjemmeside i fødseldags gave, og har da også lavet noget på den. Men nu synes jeg ligesom jeg er gået lidt i stå, med det /:

Jeg kunne godt tænke mig at lave mit eget design derinde , istedet for et af de layout man kan vælge (:

Er der nogen er kan hjælpe mig lidt på vej, med gode råd & andet ? fks. en god hjemmeside om sådanne noget ?

På forhånd tak .

knus (:

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til hjemmeside design ?
  • #1   22. okt 2006 Katie > Må vi se det du har lavet?

• #2   22. okt 2006 sorry , ja selvfølgelig (:

www.bangskeem.dk

.. men den side har jeg kun sat tekst ind på ^^ , standart layout smiley

• #3   22. okt 2006 hejsa..

Hvis du vil sætte dig ind i html, så er stedet www.html.dk der er også lidt om grafik (css tutorial)
    men det er rigtig svært!...har prøvet hehe, og ja var ikke lige det letteste jeg er kommet ud for.
    Men ellers er der Frontpage, der er et hjemmeside program Microsoft har lavet, dvs. det er ikke gratis...
    Men gik efter det på din com, eller på dine forældres...det bruger jeg pt.
    Det er udemærket til mit behov, da det er nemt at gå til...men der skal du selv opsætte din grafik. Deres "temaer" er rimlige gyselige efter min mening...

Hvis det er navigationsknapper og animationer etc. så kan du google på det. Bare hold et vågent øje, jeg har før aflivet en computer ved at hente noget smileyværk ned.

• #4   22. okt 2006 Tak , den kigger jeg da i lige ud (:

Det der Fontpage - er det noget der følger med når man køber en computer ?? eller er det noget jeg skal købe på deres hjemmeside ?

• #5   22. okt 2006 arrgh xx(
    der står en masse om et FTP - program , men når jeg går ind for at hente det , kommer der noget om jeg ikke ville læse om det først , neeej ! xx(

Skal man bruge disse FTP - program ?

• #6   22. okt 2006 jeg ved ikke om man kan købe det over deres hjemmeside...kan evt. godt være, ellers så kunne jeg næsten forestille mig at du kan få det i Fona, Merlin og andre. Du kan evt. gå ind på www.edb-priser.dk, så kan du få en nogenlunde idé om hvad det koster.

På min kærestes com og på min fars com hørte det med, men jeg mener ikke det er standart i officepakken.

Men på din hjemmeside, når der er standart funktioner som det du har lavet. Er der så ikke et sted hvor du kan bede om ny side og den så er helt tom for ting. Så kan du selv bruge fx. tekstbokse osv.
    Fx. Geocities.com der er en gratis side, der er der noget der hedder en pagebuilder. Der kan du foruden de fasterammer osv. lave dit eget, dvs. bestemme baggrund, navigationsknapper osv. Du kan også selv oploade billeder til programmet, så hvis du finder en knap på en eller anden side kan bruge den på din egen.

Frontpage kan selvfølgelig en del mere end det, der kan du bestemme hvordan billedet skal placeres iforhold til tekst og ja flere ting end hvad geocities pagebuilder kan. Men kender man pagebuilder på geocities, så kender man også grund idéen til Frontpage. (dog har jeg endnu ikke lavet en hjemmeside færdig i Frontpage, så har ikke prøvet at uploade til et sted endnu)

Pointen er at hvis du allerede har muligheden for at lave din egen sider på din nuværende hjemmesides pagebuilder. Vil du evt. godt kunne få en fornuftig hjemmeside op at køre helt uden frontpage, istedet for at vælge standart, kan starte op fra bunden med at vælge baggrundsfarver og etc.

Jeg ved ikke hvor dyrt Frontpage er, men Microsoft ved godt hvad de skal tage for deres programmer...så det var måske værd at forsøge med din egen hjemmesides pagebuilder. Hvis du ikke har frontpage liggende...

• #7   22. okt 2006 Frontpage er med i office pakken hvis det er home edition. Prof. mener jeg ikke den er med.

Kommentér på:
Hjælp til hjemmeside design ?

Annonce